De Vankas Vår :d:d

Vilket %¤#/#¤& skämt. :mad: 15 cm snö tidigare i veckan, sedan tinar eländet äntligen bort. Tog fram hojen (igen) igår och tvättade och donade, och nu idag vräker det ner snö igen. Snart en decimeter på uppfarten...

Bifogar bild från igår. Frid och fröjd men nädå, glöm det.

Bifogat

• DSC00646_600.jpg
    DSC00646_600.jpg
    72.9 KB · Visningar: 50
Last edited:
Vilket %¤#/#¤& skämt. :mad: 15 cm snö tidigare i veckan, sedan tinar eländet äntligen bort. Tog fram hojen (igen) igår och tvättade och donade, och nu idag vräker det ner snö igen. Snart en decimeter på uppfarten...

Bifogar bild från igår. Frid och fröjd men nädå, glöm det.

vet inte om regn e bättre el sämre än lappmöggel..:gnissla :huvet

men nu sa kärringen på tv4 att våren är på gång efter nästa helg..joo tjena det tror jag så mycket jag vill på..

level1_don009.gif

pum.gif
..svenska vädret

Last edited:
V fan kollade i tidningen igår + 10 och solsken idag hade tänkt burna till jobbet. Kvart över 7 imorse -3 grader djävla skämt var är den globala uppvärmningen någonstans!

Lång tur igår, Kalmar - Halmstad - Kalmar....underbart väder när man tittar ut genom fönstret, men sitta på hojen på landsvägen var inte det skönaste...så fort man hamnade i skuggan kändes det som att man var i sibirien (som om jag visste hur fan det kändes)
Men jävligt kul var det iaf ;)
Nu glor man på en L90 plöjer på bygget.........det e najs, undrar om man kör den med joystick? ;)

Premiär för året på Sviestad för mig igår. Det började kallt och blött, och kändes först som jag aldrig suttit på en hoj tidigare. Senare torkade det upp, men var fortfarande kallt, och framhjulet förklarade med all önskvärd tydlighet (lite mer än önskvärt faktiskt) att grepp var en bristvara. Jag lyckades dock hålla gummisidan nedåt, och fick lite ordning på körningen igen mot slutet i alla fall.

Sammanfattningsvis, fan vad skoj att vara igång igen! :) :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...