De Vankas Vår :d:d

decca

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
6Dirty6
Det är vår i HBG !!!!!!!! :D

Hur ser de ut i era städer? är de bakhjuls väder eller får ni fortfarande köra med båda däcken i marken? :D

Till och med här uppe i norr är det (nästan) hojföre. Jag kunde då inte låta bli utan drog ut på en liten repa igår bland issörja, grus och blöt asfalt. Kändes lite nervigt emellanåt, framdäcket har Hyland-mönster...

12 grader i skurup och solsken (skåne äger). kört två gånger i år och hunnit bli stoppad två gånger, nu måste ju turen vända snart så man kan få köra ifred :mad: :D

12 grader i skurup och solsken (skåne äger). kört två gånger i år och hunnit bli stoppad två gånger, nu måste ju turen vända snart så man kan få köra ifred :mad: :D

Det där är fan märkligt. Jag har kört bil i 18 år och hoj i 8 och jag har ALDRIG NÅGONSIN blivit stoppad. Inga kontroller, ingen fortkörning, ingenting.

Jag har aldrig en talat med en polis. Har jag bara haft en osannolik tur?

Så går det när man har en så snygg hoj som du har, snutarna kan inte låta bli den! :tummenupp

ja man börjar ju undra för direkt de stoppat en så börjar de prata om hojen och sen går de över till det som jag har gjort fel hehe.

Det där är fan märkligt. Jag har kört bil i 18 år och hoj i 8 och jag har ALDRIG NÅGONSIN blivit stoppad. Inga kontroller, ingen fortkörning, ingenting.

jag har kört hoj i 3 år och det är först nu de börjar stoppa mig hela tiden verkar det som...*snyft*

Last edited:

allt beror på hojjen

jag har kört hoj i 3 år och det är först nu de börjar stoppa mig hela tiden verkar det som...*snyft*

allt beror på hojjen.

i sverige får man inte sticka ut.

Last edited:
klockrent väder i Norrköping, har varit o hojat hela dagen, vi har haft rätt så tur med vädret denna vecka , då jag har haft min frivecka, bara till o tacka vädergudarna :Bugar o be om mera sol

I Luleå har de små asfaltsfläckar som började kika fram just snöat över. :huvet

Här är det vår!

Bifogat

• fffreggsudd.JPG
    fffreggsudd.JPG
    233.5 KB · Visningar: 101
  • KJ.JPG
    KJ.JPG
    196.5 KB · Visningar: 116
Här i Linköping var det underbart väder idag. När jag jobbade. När jag äntligen skulle ta mig från jobbet (för en halvtimme sedan...) så var det is på sadeln. :mad:

Vägen var iofs torr, så det var väl lugnt, men det hade ju varit roligare att komma ut och köra lite medan det var dag och sommar.

Varit hojväder här nästan hela veckan och även förra helgen och så har man ju jobbat i 7dagar i rad nu är jag ledig i helgen men skulle inte förvåna mig om de börjar regna då. Annars blire ut o bränna lite gummi :)

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd