De värsta dagarna i mitt liv!!!!

Beklagar verkligen! Vet hur det är, har förlorat 3 nära släktingar inom väldigt kort tid....
 
Usch va hemskt. Man blir verkligen påverkad när man läser sådant här. Det är inget man tror ska hända en själv. Jag beklagar verkligen sorgen.

Må väl!

/Henke
 
Jag lider med dig, har också varit med när släktingar gått bort.
Som någon annan sa så var det väldigt fint skrivet. Fint att få ha sina käraste vid sin sida när man går bort.

/Felix
 
Beklagar sorgen.

Jag skulle inte önska min värsta fiende detta.
 
Vill ej uppleva vad du gjorde. Såg min morfar död i ålderdomshemmet och det var väldigt omskakande o se. Verkligen tråkigt vad du har fått gått igenom. :(
 
min mamma som är sjuksköterska säger att varje dag efter 50 är en bonus, för efter det kan det ta slut tvärt när som helst!

jag har inte förlorat min pappa men har förlorat min bästa vän för lite mindre än 2.5 år sedan. tyvärr inte av naturlig anledning...

Beklagar!

/ Hannes
 
Jag finner inte ord. Du har precis genomlidit en av mina värsta mardrömmar. Jag beklagar verkligen sorgen.
 
Så är livet.
Jag är ledsen för din skull.
 
Beklagar Sorgen!!
Ska Begrava Min Morfar PÅ Torsdag, Som Jag Alltid Haft JÄttebra Kontakt Med...
 
Beklagar sorgen..................

Är livrädd för den dagen då man förlorar sina föräldrar....de har ju alltid funnits där för en.....men tyvärr kommer den väl......


Det var fint skrivet......tack för att du delade med till oss......

*kram*
 
Beklagar sorgen.....:(

en av mina största mardrömmar nu för tiden är att förlora sina föräldrar. Om jag skall vara uppriktig så vet jag inte om jag hade klarat av det ..........:(


//R
 
Beklagar verkligen sorgen. Väldigt fint skrivet, verkligen tårframkallande.
 
Last edited:
Beklagar sorgen.

Skönt för din pappa att ha sina käraste vid sin sida.

Försök minnas era fina stunder och tänk på dom.

(Min morfar gick bort för några år sedan men på något konstigt vis så känns det som han är med mig ibland.)
 
Åhh... det gör ont att läsa... tårar fyller mina ögon. :(

Hoppas ni har fina minnen som ni kan plocka fram o tänka på. Hans lidande fick ett slut men man är aldrig redo att säga farväl.

Fint skrivet o det va fint att du delade med dig.

//Madelene
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top