De värsta dagarna i mitt liv!!!!

Ledsen för det som hänt.

Jag klarar inte att tänka på att man nån gång kommer förlora sina föräldrar. Jag kommer ta livet av mig själv dagen då det händer, i annat fall gråta tills jag inte finns mer.

Varje dag över 50 en bonus?
Nu blev jag inte mindre orolig då båda päronen är över 50 :(

Tårögd :gråta

Beklagar sorgen.

Du har upplevt det som så många av oss är rädda för.
Genom att dela med dig av dina känslor får vi förhoppningsvis en tankeställare om vad som är viktigt att prioritera i livet. En dag finns vår nära och kära inte kvar.
Ta vara på tiden!

Vad jag än säger kan jag kan jag inte lindra din sorg och smärta.

Mina tårar rinner och jag förstår din känsla och tankar. Vi trodde då vi var i en liknande situation att allt var på bättringsväg när han åt och plötsligt var mycket bättre. För seda göra helt om. Läkarna förklara att det ofta är så att det sker en bättringstopp innan stunden är kommen. Det var en tung period efter.

Beklagar sorgen och hoppas ni tar stöd av varandra inom familjen.

Beklagar sorgen!! :(
Fruktar själv den dagen då jag kommer att mista min kära lilla mamma, ryser bara jag tänker på det.....har redan mist min pappa!

Det är med stor klump man läser sista meningarna... :(
Beklagar verkligen sorgen.

Kan bara hålla med alla andra !
Det känns verkligen att läsa ditt inlägg.
Beklagar din stora sorg !:angel

// TOK :fyllisar

Beklagar, min mamma dog också när hon var 57 år och det är alldeles för tidigt, själv var jag bara 23 år då. Bearbetar man inte sorgen på en gång kommer det tillbaka efter många år, så tillåt dig att sörja ordentligt.

KRAM!

Det är med en stor klump i halsen och tårar i ögonen jag läser detta, beklagar sorgen.
Min far gick bort för tre år sedan 57 år gammal, händelseförloppet var snarlikt, trodde hela tiden att han skulle klara sig. Vi stod varandra mycket nära, samma intressen, tränade och tävlade tillsammans.

Blev tårögd av att läsa,Beklagar sorgen....
Du har en jobbig tid framför dig men tiden läker ju som det heter.
förlorade min mamma när jag var 13 år, tänker på henne nästan varje dag.
Väldigt fint skrivet.
Kram

Fy fan, vad hemskt. Lider med dig!
Hoppas bara att han inte led för mycket på slutet

Baklagar sorgen. Har aldrig vart med om nåt liknande och vill inte ens försöka tänka mej hur det är.

Beklagar verkligen det som inträffat, har själv varit med om något liknande och vet på ett ungefär hur det känns...

//Tobbe :gråta

Jag tackar alla för dom fina och uppmuntrande inläggen som jag har fått. Känns välldigt skönt att det finns människor där ute som bryr sig. Även att det finns andra som är eller har varit i samma situation. och att höra hur livet har gått vidare för er.............
Så ännu en gång, tack alla för det stöd jag har fått!

Vill också beklaga sorgen, har förlorat nära och kära men än inte en förälder så jag vet inte hur det är....

Beklagar sorgen! :gråta
Beundrar alla som kan leva utan någon av sina föräldrar...
Du skrev något grymt fint ska du veta också!

Beklagar djupt! :( Din pappa var säkerligen glad över att ni var där!

EDIT: Hoppas att han har det bra där han är nu!

Beklagar verkligen.

Sånt här får en att förstå att man har det ganska bra ändå.
Livet hänger på en skör tråd.

Beklagar sorgen

jag har förlorat en släkting i cancer nyligen och en kompis nu i veckan dog av någon okänd anledning efter sin bandy träning, jag vet hur jobbigt det är, men man måste ändå kämpa på, efter regn kommer solsken..

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...