De kanonsnygga presentationerna är uppe på roadracing.se!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ni som inte har bild, skicka in!! (och säg inte "Ta en på min hemsida" SKICKA!)

Ni som inte är med, skicka in presentation!

Jag ber i förväg om ursäkt om jag tappat bort någon på vägen men jag tror inte det...

De sista klass-presentationerna ska in och så ska vi ju fylla på med förare allt eftersom.

Resultaten tycker jag ser skitbra ut i den form vi la upp dem efter Sviestad?

Vi har utrymme för bilder och annat från tävlingarna.

Vad mer behöver vi? Tips?

Anslagstavla/forum är på gång. Annonsmarknad också.

Chrille skrev:
Ni som inte har bild, skicka in!! (och säg inte "Ta en på min hemsida" SKICKA!)

Ni som inte är med, skicka in presentation!

Jag ber i förväg om ursäkt om jag tappat bort någon på vägen men jag tror inte det...

Ok, vart skickar jag bilden? Och är det några krav på måtten eller funkar det oavsett hur många bred och hög den är?

EazyLiving skrev:
Vore det inte roligare om ni krävde en ansiktsbild? Då ser man ju vem personen är. Runkbilder med fräcka nerlägg och knäskrap säger ju inte besökaren så mycket.... :rolleyes:

Vi kräver inte något men, som du säger, åkbilder ger inte mycket...

EazyLiving skrev:
Vore det inte roligare om ni krävde en ansiktsbild? Då ser man ju vem personen är. Runkbilder med fräcka nerlägg och knäskrap säger ju inte besökaren så mycket.... :rolleyes:
- Du och jag Alfred!
- Tror jag det!
:D
Håller helt med Micke i detta, på LMS förarsidor så har jag varit stenhård på ansiktsbild plus en valfri bild, tycker ni kan lägga till en snutt om det också. Sen kör väl inte Kaylyl 125R?

EazyLiving skrev:

Håller helt med om att det är bra med ansiktsbilder. Men jag kan även tycka att det finns en finess med att se hur man ser ut i utrustning oxå så att man även känns igen på det sättet.

ZoulFly skrev:
Håller helt med om att det är bra med ansiktsbilder. Men jag kan även tycka att det finns en finess med att se hur man ser ut i utrustning oxå så att man även känns igen på det sättet.

Kolla min bild, kolla min bild! Såg VBergs innan iofs men ändå...

Chrille skrev:
Kolla min bild, kolla min bild! Såg VBergs innan iofs men ändå...

Sant...du är klokare än mig :) Jag ska se till att ta en sån bild jag med så piskar man fler hästar på en gång

Vart har alla förarpressentationerna tagit vägen?

Varför är det borttaget från rr.se?
Hur ska man få något intresse för en serie där man inte vet vilka som deltar? Kan tycka att det är ok. att vi rookisar inte finns med men förarna i SM klasserna bör ändå gå att finna på den officiella roadracingsidan.:va

/Chrille

Du det här var allt en gammal tråd du drog upp...

Tänkte lägga in en ny tråd men läste i uppmaningarna att man ska söka gamla trådar först... Och visst fanns det en tråd även om detta.

Ja, städas det bort lite gamla namn ur listorna så är dom ok. här på sporthoj.
Kanske kan man rensa dem helt till varje år, sedan får förarna lägga in nya info på rätt ställe.

Tycker endå det är synd att det officiella sidan inte har mer info.
Det verkar inte helt lätt att få sponsorer och publik till ett evenemang som trotts allt kallas "SM".

Ta tex. elitserien i ishockey, hur kul vore det om man inte viste vilka lag eller spelare som möts? Tror inte intresset skulle vara lika stort att "bara" åka och titta på några personer i olikfärgade tröjor som åker skridskor och tacklas...

Om svensk Roadracing hade en procent av de pengar Svensk Elithockey får i tv-pengar hade jP kunnat jobba heltid med hemsidan...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...