Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jänkarna verkar väldigt nervösa och dubbelkollar allt.
Mina tvåfingersgrepp valsade runt i fyra månader innan jag fick hem dom.
Paketet såg för jävligt ut.
Fick betala 810 kr i tull och avgift till svenska Posten (710+ 100) på en GoPro HD jag köpte från USA. Blev ändå ett 600- 700 kr billigare än om jag köpt den här hemma.
Tror det är svårt att skicka varor och hänvisa att det är gåva. Man har nog fått upp ögonen för sådant.
Funkar jättefint om värdet skrivs till max vad som är godkänt som gåva,nackdelen är då att det skrivna värdet är vad du får om paketet försvinner eller blir transportskadat.
Henrik
Bästa sättet är nog att låta någon ta med sig saken hem vid resa, men det är nu inte alltid sådant går att lösa rent praktiskt. Tycker man får vara nöjd om man kan spara ett par hundralappar trots allt. Hålla på att mygla allt för mycket leder bara till tråkigheter i slutändan och ska man krångla till det förtar det lite av nöjet.
Å andra sidan lär man kunna betala för försäkring vid köpet.. Men tullen har tydligen blivit rätt giftiga nu pga alla pundare som beställer knark utomlands, så de ska nog rätt mycket till för ett paket att slinka igenom som jag förstått det
Åker man på tull och moms på en Iphone så blir priset som att köpa en här :/
Jänkarna verkar väldigt nervösa och dubbelkollar allt.
Mina tvåfingersgrepp valsade runt i fyra månader innan jag fick hem dom.
Paketet såg för jävligt ut.
Mycket intressant. Allt annat jag har beställt från USA har kommit fram rätt snabbt men just ett par shorty pazzolevers försvann spårlöst för mig. Inget sätt att spåra dem enligt säljaren.
Ser de ut som vapen eller?![]()
Jag tycker de är lite av en sport att få fatt i en så billigt som möjligt och innan resten av sverige får händerna på den![]()
Tidigare iPhones har haft US-only garanti... bara så du tänker på det.
Skicka som "broken phone" och värde typ 65$... woila![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |