de blir ingen hoj i år

skappe

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
suzuki tl1000r
hmmmm ....har lite besluts ångest :huvet men nu tror jag att jag har bestämmt mig .....de blír nog ingen hoj detta år ..och annledningen till de är att jag ska förvärkliga en dröm .....
Jag åker till Nairobi (Afrika) i januari och stiger på dom rosa bussarna som tar oss tvärs igenom Afrika förbi victoriafallen och över till kapstraden...denna resa tar 2 månader.....
Och de går inte att ha en hoj när man ska försöka spara pengar och resan kostar ändå 350000.

Så jag tar utlösningspengarna och betalar resan.......men jag är gärna men som stödmedlem tills jag sparat ihop till en ny hoj ...de ska nog bli nästa sommar de :) ....FÖR HOJ DE SKA JAG HA......

hoppas ni förstår mig och stöder mig i mitt beslut fast jag vet att de kan vara svårt .............. :Bugar För ni är ett jävla gött gäng som jag inte vill gå miste om :Bugar
 
skappe skrev:
hmmmm ....har lite besluts ångest :huvet men nu tror jag att jag har bestämmt mig .....de blír nog ingen hoj detta år ..och annledningen till de är att jag ska förvärkliga en dröm .....
Jag åker till Nairobi (Afrika) i januari och stiger på dom rosa bussarna som tar oss tvärs igenom Afrika förbi victoriafallen och över till kapstraden...denna resa tar 2 månader.....
Och de går inte att ha en hoj när man ska försöka spara pengar och resan kostar ändå 350000.

Så jag tar utlösningspengarna och betalar resan.......men jag är gärna men som stödmedlem tills jag sparat ihop till en ny hoj ...de ska nog bli nästa sommar de :) ....FÖR HOJ DE SKA JAG HA......

hoppas ni förstår mig och stöder mig i mitt beslut fast jag vet att de kan vara svårt .............. :Bugar För ni är ett jävla gött gäng som jag inte vill gå miste om :Bugar
Det är coolers, ditt intresse för oss (och specifikt mig :kär) räcker gott och väl för att ha dig som medlem :)
Du får helt enkelt komma och fika med oss istället :tungan
Så finns det säkert plats på bönpalen på någon av storpojkarnas hojar.
 
peterrr skrev:
Det kanske ingår fika?


hmmm ja de blev visst en liten nolla för mycke men en nolla är ju inte så mycke värd men visst fika ingår säkert :lol och så vet jag att de ingår fyrhjulings körning och om men vill ett bangy-jump hopp vid victoriafallen ...och så lite hajfiske
 
skappe skrev:
hmmm ja de blev visst en liten nolla för mycke men en nolla är ju inte så mycke värd men visst fika ingår säkert :lol och så vet jag att de ingår fyrhjulings körning och om men vill ett bangy-jump hopp vid victoriafallen ...och så lite hajfiske

Skit tufft!! häftigt med lite äventyr utöver det vanliga det ger oförglömliga minnen :tummenupp

Själv ska jag "bara" segla till Kina Med Götheborg (ostindiefararen) i vinter,
eller ja åtminstonde en av etapperna :)
+ att jag ska ut 2 veckor med den nu, sticker på måndag :banana

Föresten hinner ju inte köra så mycket med min hoj nu så du kanske kan testa den lite om du e sugen...!? Men inte vurpa den!! (klara jag så bra själv)
 
Mr Gixxer skrev:
Skit tufft!! häftigt med lite äventyr utöver det vanliga det ger oförglömliga minnen :tummenupp

Själv ska jag "bara" segla till Kina Med Götheborg (ostindiefararen) i vinter,
eller ja åtminstonde en av etapperna :)
+ att jag ska ut 2 veckor med den nu, sticker på måndag :banana

Föresten hinner ju inte köra så mycket med min hoj nu så du kanske kan testa den lite om du e sugen...!? Men inte vurpa den!! (klara jag så bra själv)
Kan inte jag få låna din vattenskoter medan du är borta då :-)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top