Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CJ900RR skrev:"...jag har dubbelsäng, så du får nog plats med bägge skinkorna" gick inte hemså ja, ännu en natt själv. fast det är nog lika bra. jag har ju inte ens dubbelsäng
![]()
godnatt!!

Sundance Kid skrev:känner nästan att jag hade gärna bytt med er grabbar.... råkade gå hem med en tjockis igår,,, inget vidare duktig va hon heller.... men men,,, shit happens...![]()
Sundance Kid skrev:känner nästan att jag hade gärna bytt med er grabbar.... råkade gå hem med en tjockis igår,,, inget vidare duktig va hon heller.... men men,,, shit happens...![]()
Kay skrev:Tur att man redan har den vackraste flickan som finns, så slipper man anstränga sig mer.![]()

gör inte alla detThundercat skrev:Menar du att du ljuger för flickorna när du raggar...![]()
standardkrav så man måste ju ljuga 
Kay skrev:Tur att man redan har den vackraste flickan som finns, så slipper man anstränga sig mer.![]()
Mcbrud skrev:Varför säger ni inte bara som det är? Sluta med alla rggningsrepliker och säg helt enkelt att ni vill knulla! Är en tjej sugen på det så går hon med största säkerhet med er hem, istället för att ni kör någon halvlam sliskreplik. Var ärliga! det hade iaf jag fallit för...
Thundercat skrev:Vill du knulla?
![]()
Mcbrud skrev:Tyvärr.. är upptagen. Sa bara att om jag hade varit singel och ute efter lite kul så hade jag hellre gått hem med en kille som var ärlig och inte körde med repliker som kompisarna redan provat på tio andra tjejer.
Mcbrud skrev:Tyvärr.. är upptagen. Sa bara att om jag hade varit singel och ute efter lite kul så hade jag hellre gått hem med en kille som var ärlig och inte körde med repliker som kompisarna redan provat på tio andra tjejer.

CJ900RR skrev:de flesta mäns inkomst uppfyller inte de flestastandardkrav så man måste ju ljuga
![]()
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |