De é lugnt...

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
"...jag har dubbelsäng, så du får nog plats med bägge skinkorna" gick inte hem :arsele så ja, ännu en natt själv. fast det är nog lika bra. jag har ju inte ens dubbelsäng :fyllisar

godnatt!!

CJ900RR skrev:
"...jag har dubbelsäng, så du får nog plats med bägge skinkorna" gick inte hem :arsele så ja, ännu en natt själv. fast det är nog lika bra. jag har ju inte ens dubbelsäng :fyllisar

godnatt!!

Menar du att du ljuger för flickorna när du raggar... :tuttar

Bah, samma här.
Försökte med: "Vad vill du ha till frukost imorgon?" på varje tjej jag träffade ikväll..ingen som nappade dock.
Nu är man här själv och får avsluta jobbet själv..som vanligt (sova, vad trodde ni;))

känner nästan att jag hade gärna bytt med er grabbar.... råkade gå hem med en tjockis igår,,, inget vidare duktig va hon heller.... men men,,, shit happens... :brinnerup

Sundance Kid skrev:
känner nästan att jag hade gärna bytt med er grabbar.... råkade gå hem med en tjockis igår,,, inget vidare duktig va hon heller.... men men,,, shit happens... :brinnerup

Tungt..
När körde du iväg henne?
Det värsta är när dom stannat kvar över natten. Ibland kan en smärre chock infinna sig när varulven träder fram i morgonljuset..

Grävlingful!

När du vaknar hos ett ragg, hon sover på din arm, för att slipap väcka henne när du ska gitta, så gnager du av dig din egen arm.

Grävlingful är dåligt!

Sundance Kid skrev:
:D :D

Tur att man redan har den vackraste flickan som finns, så slipper man anstränga sig mer. :D

Varför säger ni inte bara som det är? Sluta med alla rggningsrepliker och säg helt enkelt att ni vill knulla! Är en tjej sugen på det så går hon med största säkerhet med er hem, istället för att ni kör någon halvlam sliskreplik. Var ärliga! det hade iaf jag fallit för...

Mcbrud skrev:
Varför säger ni inte bara som det är? Sluta med alla rggningsrepliker och säg helt enkelt att ni vill knulla! Är en tjej sugen på det så går hon med största säkerhet med er hem, istället för att ni kör någon halvlam sliskreplik. Var ärliga! det hade iaf jag fallit för...

Vill du knulla?

:rolleyes:

Thundercat skrev:
Vill du knulla?

:rolleyes:

Tyvärr.. är upptagen. Sa bara att om jag hade varit singel och ute efter lite kul så hade jag hellre gått hem med en kille som var ärlig och inte körde med repliker som kompisarna redan provat på tio andra tjejer.

Mcbrud skrev:
Tyvärr.. är upptagen. Sa bara att om jag hade varit singel och ute efter lite kul så hade jag hellre gått hem med en kille som var ärlig och inte körde med repliker som kompisarna redan provat på tio andra tjejer.

Ja det e klart då ser det ju bättre ut om man frågar 10 brudar om dom vill knulla..

Mcbrud skrev:

Jag kunde inte låta bli att skämta, är redan ringmärkt. :tungan

CJ900RR skrev:
de flesta mäns inkomst uppfyller inte de flesta :tuttar standardkrav så man måste ju ljuga :näsblod

Vad är det för golddiggers du hittar? Undrar vad det är för våp som bryr sig om att du har en 160 säng eller en 105? Kanske någon tjej som är rejält jävla jättebred med en ända som är 120cm...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd