Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Konstig inställning, om alla hade den hade ingen kunnat köra för då hade det inte funnits några funktionärer alls.Knäckehäxan skrev:2242754Jo titta e jätteskoj.........
Inget köra=har bättre saker för mig.
/Jösse
Info från sydskanesemse.nu:CeltaniC skrev:2243051När är det? jag har inget för mig på eftermiddagen (efter MOTOGP)
skulle kunna erbjuda min tid som en dräglande flaggfunktionär![]()
OK informatzion intagen.Maverick_ou812 skrev:2243063Info från sydskanesemse.nu:
"2006-06-01, Funktionärsinformation
Vi har fått frågan om när flaggvakter skall vara på plats inför en körning…. Flaggfunktionärer skall vara på plats senast 45 minuter före utsatt körtid."
Körningen imorgon börjar 17:00 så 16:15 är det briefing med depåchefen samt tilldelning av torn. Dom som aldrig flaggat innan får sällskap av någon som gjort det innan. Du får "betalning" i form av en frikörning.
Ett litet tips, ta med dig något att dricka och äta då det blir över 3 timmar på posteringen. Tänk också på att det blir svalt på kvällen så att ha lite varma kläder på sig / med sig är inte heller fel.
I övrigt. Ha kul!![]()
Maverick_ou812 skrev:2242895Konstig inställning, om alla hade den hade ingen kunnat köra för då hade det inte funnits några funktionärer alls.![]()
Knäckehäxan skrev:22444541. Man kan inte bli medlem i föreningen när man vill, dock kan folk sälja sina medlemskap till högstbjudande, mkt märkligt tycker jag.
2. Har försökt å hitta plats å köra på flera ggr, men alltid fullbokat, hur skulle jag då kunna få frikörningar när d inte finns plats.
Nä d e inte min inställnig, d e upplägget d e fel på, tvinga alla som vill köra å flagga oxå, så har du dina flaggvakter.
/Jösse
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär