De är körning imorgon, var är ni funkisar?

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
De e srw imorgon söndag o de saknas 5 st funktionärer(flaggvakter)

Så in o boka er nu så ni får se på rejsing på nära håll

Jag hade flaggat om jag inte hade jobbat hela söndagdygnet... måste ju fylla plånboken så det kanske blir en MC i slutet av sommaren... ha ha...

Komigen nu... ställ upp!

MVH

tider?

det e ju inte så att jag har ett liv ändå..jag kan ju likagärna vara funkis..
snart har jag ju sparat ihop till ett helt år gratiskörningar. :hihi

När är det? jag har inget för mig på eftermiddagen (efter MOTOGP)

skulle kunna erbjuda min tid som en dräglande flaggfunktionär :D;)

CeltaniC skrev:
2243051 När är det? jag har inget för mig på eftermiddagen (efter MOTOGP)

skulle kunna erbjuda min tid som en dräglande flaggfunktionär :D;)
Info från sydskanesemse.nu:

"2006-06-01, Funktionärsinformation
Vi har fått frågan om när flaggvakter skall vara på plats inför en körning…. Flaggfunktionärer skall vara på plats senast 45 minuter före utsatt körtid."

Körningen imorgon börjar 17:00 så 16:15 är det briefing med depåchefen samt tilldelning av torn. Dom som aldrig flaggat innan får sällskap av någon som gjort det innan. Du får "betalning" i form av en frikörning.

Ett litet tips, ta med dig något att dricka och äta då det blir över 3 timmar på posteringen. Tänk också på att det blir svalt på kvällen så att ha lite varma kläder på sig / med sig är inte heller fel.

I övrigt. Ha kul! :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
2243063 Info från sydskanesemse.nu:

"2006-06-01, Funktionärsinformation
Vi har fått frågan om när flaggvakter skall vara på plats inför en körning…. Flaggfunktionärer skall vara på plats senast 45 minuter före utsatt körtid."

Körningen imorgon börjar 17:00 så 16:15 är det briefing med depåchefen samt tilldelning av torn. Dom som aldrig flaggat innan får sällskap av någon som gjort det innan. Du får "betalning" i form av en frikörning.

Ett litet tips, ta med dig något att dricka och äta då det blir över 3 timmar på posteringen. Tänk också på att det blir svalt på kvällen så att ha lite varma kläder på sig / med sig är inte heller fel.

I övrigt. Ha kul! :tummenupp
OK informatzion intagen.

fortfarande 5 platser lediga på Sturup.. men misströsta inte.. Kommer ni bara till sturup så går det att lösa på plats för er som vill flagga.
Välkommen

Maverick_ou812 skrev:
2242895 Konstig inställning, om alla hade den hade ingen kunnat köra för då hade det inte funnits några funktionärer alls. :va

1. Man kan inte bli medlem i föreningen när man vill, dock kan folk sälja sina medlemskap till högstbjudande, mkt märkligt tycker jag.
2. Har försökt å hitta plats å köra på flera ggr, men alltid fullbokat, hur skulle jag då kunna få frikörningar när d inte finns plats.

Nä d e inte min inställnig, d e upplägget d e fel på, tvinga alla som vill köra å flagga oxå, så har du dina flaggvakter.

/Jösse

Knäckehäxan skrev:
2244454 1. Man kan inte bli medlem i föreningen när man vill, dock kan folk sälja sina medlemskap till högstbjudande, mkt märkligt tycker jag.
2. Har försökt å hitta plats å köra på flera ggr, men alltid fullbokat, hur skulle jag då kunna få frikörningar när d inte finns plats.

Nä d e inte min inställnig, d e upplägget d e fel på, tvinga alla som vill köra å flagga oxå, så har du dina flaggvakter.

/Jösse

Du kollar upp någon som ska köra på den körningen o erbjuder din "friplåt du kommer få på körningen till honom mot cash... Wolla..
Fan vänta nu lite.. där har man ju ett fint extra-knäck :näsblod

Får man tacka för en härlig dag och nu blev man av med oskulden som flaggpojke ;)

jag blev full o somnade kl 18.30.:tummenupp
inte helt kry på morgonen när det var dag att cykla till jobb kan tilläggas :huvet

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park