DB_killer till Acrapovic?

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
HD V-ROD Muscle
Tjena,

Har dubbla utblås, Acrapovic, på KTM:en.
Tänkte köra upp med den och den låter väl kanske lite för högt ;)
Orka få en paragrafryttare till uppkörningshandledare o bil failad pga. för mkt buller lr nått.
Vet nån vart man kan köpa sånna? Alt. kanske nån har ett par att sälja?

Tacksam för svar!

Ducati Stockholm på frejgatan har en standard modell för runda utblås.. Funkar på både mina Termisar och polarns Acra rör (R1)
Kolla om de kan passa! Billiga och funkar bra.. Min går igenom bilbesiktningen med bara dessa i burkarna.

bild_004.jpg

bild_003.jpg

bild_005.jpg

Last edited:
Ducati Stockholm på frejgatan har en standard modell för runda utblås.. Funkar på både mina Termisar och polarns Acra rör (R1)
Kolla om de kan passa! Billiga och funkar bra.. Min går igenom bilbesiktningen med bara dessa i burkarna.

bild_004.jpg

bild_003.jpg

bild_005.jpg

Tack, ska kolla med dem!

Mailade Ducati stockholm för 4 dagar sen och inte fått svar. Nån som vet vad de kostar?

Mailade Ducati stockholm för 4 dagar sen och inte fått svar. Nån som vet vad de kostar?

kolla mitt tidigare svar, ring och kolla! Där finns ju säkert 50 återförsäljare, eller direkt till allright, de säljer också genast till konsumenten.

Ringer o kollar, återkomemr med pris ifall nån kan vara intresserad i framtiden ;)

Akra tenderar att vara rätt slöa att skicka grejer, ifall butiken måste beställa.

Jag hade hittat på någon annan lösning än deras Db-orginal om du tänkt köra upp innan jul... Finns nog massor av varianter på db-killers ute på marknaden. En del stryper nog lite väl mycket, men det spelar ju inte någon roll om det bara är för uppkörning.
På bana vill man ju ha en bra avstämd killer som backup, ifall någon viftar svartflagg på en.

Vill minnas att jag betalade under 500:ingen för två stycken..

Ducati Stockholm kollar ganska sällan mailen, telefon eller besök rekommenderas.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park