Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Räkna inte med att den gör någon större skillnad, bara. Nån enstaka db om du har tur, men det blir ingen stor skillnad.
På ERFet på A-torp i år klarade sig min ZX10a med helsystem Akra med insats istoppad, så nytta gör dom minsann! Det gäller bara att dom är anpassade efter modellen av avgassystem.
/ Jens
På ERFet på A-torp i år klarade sig min ZX10a med helsystem Akra med insats istoppad, så nytta gör dom minsann! Det gäller bara att dom är anpassade efter modellen av avgassystem.
/ Jens
Men då är man tillbaka till grundfrågan... varför köra med ett öppet system om man måste plugga igen det för att klara db kraven?![]()
Jepp med helsystemVar detta med helsystem?
Jepp med helsystem
Det var som tusan!!! Jag har en dB-killer liggande som jag aldrig provat för jag tänkt att den MÅSTE juh ta massa effekt för den har så litet utloppshål. Vad har din dB-killer för diameter på utloppet?
Satte Yoshi på min honda, klarade inte kraven på Anderstorp men efter orginal db killer så fick man köra igenGjorde mappning på Mp-Racing och förlorade en pålle på bakhjulet. Körde med db-killer hela Sm-serien dvs.
Detta på en Honda 600 rr 07 med 123hk utan samt 122 med db
600rr -07 har ju 120hk original...
Edit: i motorn!
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |