pontusdahlin
Ny medlem
undrar vilken skillnad det är på dessa hojar??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Twosaint skrev:
Chrizby skrev:Eller inte.....955i ersatte väl T595 1999 eller 2000 eller nåt...![]()
Använd sökfunktionen!pontusdahlin skrev:undrar vilken skillnad det är på dessa hojar??
Triumphmikke skrev:båda är 955 cc, T595 är mätt i kubiktum (?) eller nåt annat konstigt engelskt mått.
/micke
Sånt ska ni veta, det är självklart inte kubiktum.Triumphmikke skrev:båda är 955 cc, T595 är mätt i kubiktum (?) eller nåt annat konstigt engelskt mått.
/micke
Trajjorna behöver några mil mer för att bli inkörda än japps. Min Daytona är inte mycket sämre än min TLS nu när den gått 1800 mil.Twosaint skrev:Men en sak vet jag spela roll om det är en TT600 eller 955i så är inte lådan som att skära i smör direkt![]()
RW skrev:Trajjorna behöver några mil mer för att bli inkörda än japps. Min Daytona är inte mycket sämre än min TLS nu när den gått 1800 mil.
Ja tänka sig om man köper en T595 å upptäcker att den drar under 4000varv!Sweedo skrev:-97 kom T595 med 955-kubik, den döptes om till 955i i andra halvan av -98 pga alla trodde och tror att T595 är en 600-kubikare.
Frågor?
Framåt!
Kul att köra ifrån folk med en T595 som då tror att det är en "sketen 600:a"OlleR skrev:Ja tänka sig om man köper en T595 å upptäcker att den drar under 4000varv!![]()
![]()
Jag var lurad förr oxo, tack för informationen!
inte för att vara dum nu, men går de mycket mer än 3-4 tusen mil ändå?:-DRW skrev:Kul att köra ifrån folk med en T595 som då tror att det är en "sketen 600:a"![]()
Om du har tur...Silwer skrev:inte för att vara dum nu, men går de mycket mer än 3-4 tusen mil ändå?:-D
Fråga mig om nått år eller så! Har hört att T595 årsmodel -97 hade en del kvalitéproblem men att det ska vara åtgärdat f o m -98.Silwer skrev:går de mycket mer än 3-4 tusen mil ändå?:-D
Vad hände??Sweedo skrev:Jag å många andra hade det inte![]()
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=17675RW skrev:Vad hände??![]()
Verkar ju inget braSweedo skrev:
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT