Dax för omröstning i "snyggaste" vurpan

"Snyggaste" vurpan iår

• Antal röstningar
    0
HALLO!!!

Chris Ash, var är du???
Du har PM......vill du inte ha din gratis-tavla????
Hör av dig

Jaha... Och var är Xenos vurpa på premiärträningen, Offkeffs premiär på en traktor och han som satte hojen uppe i stängslet på Åsen? :confused:

EazyLiving skrev:
Jaha... Och var är Xenos vurpa på premiärträningen, Offkeffs premiär på en traktor och han som satte hojen uppe i stängslet på Åsen? :confused:

Du får be Jessi förklara när det blir för krångligt för dig. Xenos "Wheel 'til you drop" är ju visst med. Men det är avgjort nu ju.

Vänta bara tills du blir lika gammal och klok som mig, då kommer du också få problem med att läsa innantill ibland!! ;)

Bara därför ska jag rösta på din vurpa!! :rofl

Chrille skrev:
Du får be Jessi förklara när det blir för krångligt för dig. Xenos "Wheel 'til you drop" är ju visst med. Men det är avgjort nu ju.

EazyLiving skrev:

Xeno var väl med i omröstningen iaf? ;)
Premiär och premiär, jag hann ju med fem varv med punka på sviestad dagen innan, och sen har amn ju harvat en del dieselhojar innan dess. Men pinsamt var det ändå..

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard