Dax för omröstning i "snyggaste" vurpan

"Snyggaste" vurpan iår

• Antal röstningar
    0
HALLO!!!

Chris Ash, var är du???
Du har PM......vill du inte ha din gratis-tavla????
Hör av dig

Jaha... Och var är Xenos vurpa på premiärträningen, Offkeffs premiär på en traktor och han som satte hojen uppe i stängslet på Åsen? :confused:

EazyLiving skrev:
Jaha... Och var är Xenos vurpa på premiärträningen, Offkeffs premiär på en traktor och han som satte hojen uppe i stängslet på Åsen? :confused:

Du får be Jessi förklara när det blir för krångligt för dig. Xenos "Wheel 'til you drop" är ju visst med. Men det är avgjort nu ju.

Vänta bara tills du blir lika gammal och klok som mig, då kommer du också få problem med att läsa innantill ibland!! ;)

Bara därför ska jag rösta på din vurpa!! :rofl

Chrille skrev:
Du får be Jessi förklara när det blir för krångligt för dig. Xenos "Wheel 'til you drop" är ju visst med. Men det är avgjort nu ju.

EazyLiving skrev:

Xeno var väl med i omröstningen iaf? ;)
Premiär och premiär, jag hann ju med fem varv med punka på sviestad dagen innan, och sen har amn ju harvat en del dieselhojar innan dess. Men pinsamt var det ändå..

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back