Dax för en AW igen, fre 8/10

blir det fler aw eller? som nyinflyttad behöver jag träffa folk av lika intresse, och inte bara krigshetsare i gröna pjamasar.

Ja när tjejerna ser vilket jävla skjutjärn du har på din bild så lär det väl knappast dröja länge innan nästa AW är spikad och klar! :tummenupp

blir det fler aw eller? som nyinflyttad behöver jag träffa folk av lika intresse, och inte bara krigshetsare i gröna pjamasar.

Det kommer. Vi måste bara återhämta oss i från förra först. Inte lätt med så få tjejer på så många karlar och alla ska få sitt :rolleyes: :D

Snälla inte mera AW, jag var paj i tre dagar efteråt ...

Du klagar på att du var paj i 3 dagar.... Har du tänkt på hur tjejerna modde eller tänker du bara på dig själv? :va
Undra om dom ens kunde gå efter fjorton dar...

Så fort den sista tjejen kommit upp på bena bara så tycker jag att vi kör en till AW! :yoparty

Fast hålla på med sådana här AW som slutar innan midnatt börjar kännas lite ghey. Jag tycker vi brassar på med ett riktigt latjolajban nästa gång i äkta SH-anda.. På en båt eller krog kvittar...

Fast hålla på med sådana här AW som slutar innan midnatt börjar kännas lite ghey. Jag tycker vi brassar på med ett riktigt latjolajban nästa gång i äkta SH-anda.. På en båt eller krog kvittar...

Låter som en bra idé :D

Nästa gång behöver man ju inte vara nykter dagen efter. Hojen på vinterförvaring = gott om tid för bakfylla:yoparty

Du o jag i mitt badkar. Så kan vi ha några små gummibåtar i :tuttar

Mitt sista pass i baren där jag jobbar just nu är på fredag som det ser ut.
kanske en AW där?
Om det nu är så att det är mitt sista pass så vore det roligt att få servera er.
Återkommer med mer info.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...