Dataspelstråden

Vad heter det första uppdraget i Fallout 3? Jag har laddat in alla fem expansionerna och beroende på vilket mission jag klickar på dyker det upp saker på kartan. <Men det är svårt att avgöra vilket uppdrag som tillhör vilket expansionspack/orginalspel.

Jag är rädd för att jag klickat på nått expansionsuppdrag som kräver fetare vapen och skills än vad min ynkliga arsenal i nuläget kan erbjuda. Chinese gun liksom, knappt mer skadlig än en ärtbössa :4skrika

Nu har jag "hittat" Fallout 3 official guide, ska skriva ut den på jobbet imorgon. Detstår en hel del nyttigt i den.

Flyttade enligt önskemål över war-z inläggen från dataspelstråden, säg till om jag missat nått

// Putte

Borderlands 2 är sjukt kul, dock bara spelat genom det en gång hittils
Natural Selection 2 är också riktigt bra! :tummenupp

Några som testat Star Wars, the old republic? Finns något gratisgrejs ute nu. Jag provade tidigare idag men är inte impad. Tyvärr, för jag är swnerd av rang. Har åas inte spelat spel av slik karaktär online tidigare. Växer det på en?

Har börjat lira Borderlands 1 idag, hyfsat kul av och till men jag stör mig verkligen på spel med save-stations...:huvet Jag menar, just i borderlandsfallet kostar det ju typ 10% av ens hopsamlade skatt i böter varje gång man dör, och med-packs etc är totalt värdelösa och svåra att hitta. Det är liksom uppbyggt för konkurs...:mad: Men i övrigt är det småkul, gillar den lite speciella grafiken.

Måste säga att jag är lite sugen på Hitman: Absolution. Dock osäker och rädd för att detta är en spelserie bland många som blivit konsolifierade och behandlar en som spelare som IQ-befriad (andra exempel på detta är Rainbow Six-serien och Ghost Recon-serien)

http://www.youtube.com/watch?v=g7uYfhWNvrA

Provade far cry 3 lite igår. Imponerad av voice acting och animationer i öppningsscenen. Spelet verkar okej också

Några som testat Star Wars, the old republic? Finns något gratisgrejs ute nu. Jag provade tidigare idag men är inte impad. Tyvärr, för jag är swnerd av rang. Har åas inte spelat spel av slik karaktär online tidigare. Växer det på en?

Vilka SW har du kört?
Inte spelat nåt sen jag levde Jedi Academy för några år sedan. :)

De flesta MMORPG växer fast och många säger ju att old republic är bra. Själv vill jag inte fastna så hårt i MMO efter jag varit fast i WOW träsket

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon