Databaskraschen - Så vad hände?

Äntligen tillbaks:yoparty Sånt händer...

Kurerade min abstinens med att köra hoj både lördag och söndag, i alla fall så länge tills fingrarna började frysa, he, he...:tummenupp

Va? Har det hänt nått? :va

Jag fick nån blackout/minnesförlust när jag skulle kolla nån sida på nätet i lördags. Jag kom till sans först nu och minns inte ett skit...

En släkting hade försökt ringa utan att jag svara. Han kom hem och hittade mig totalt apatisk framför datorn som visade ett klipp med nån kykling - har jag fått förklarat för mig. :gnissla

hmmm host, jag skrev ett inlägg 07.40 i lördags morse, kan det vara jag som är skurken? om det är så, så förtjänar jag gruppstryk med 12 tums järnrör:crash

hmmm host, jag skrev ett inlägg 07.40 i lördags morse, kan det vara jag som är skurken? om det är så, så förtjänar jag gruppstryk med 12 tums järnrör:crash

sexanspelningar nu igen :slicka!!

stort av dig Swedie att lägga ner all tid, ELOGE !!

Det har dock varit ovanligt få som kontaktat mig och velat hugga huvet av mig, tror det delvis kan ha och göra med att det varit helg... eller att folk inte är lika SH-tokiga längre... näääe :)

Har ju med family guy avsnittet att göra! Ingen som vågar yttra sig när vi ser vad du gör med den stackars fågeln:gnissla

Underbart att det funkar igen! :banana

Det är inte så stort, det är ju mitt jobb :tungan men tack iaf! Skönt att tiden man ändå lägger uppskattas.

men ändå , det är grymt att lägga tiden, tänk så mycket effektiv arbetstid som folk haft tid till nu egentligen :) kanske företagen börjar gå plus igen !!:tummenupp

sexanspelningar? aha du menar sexinspelningar? ja det kan vi ordna:tummenupp

man skriver inte ut 12 tums utan att ha en sexuell tanke bakom :mattias

Last edited:
Då var det en strikt tabbe av mig då ingen backup fanns... hubba!! Jag klickade på "ta bort databas" i fel fönster... Mitt blodtryck skönk rätt fort när jag insåg vad jag gjort, för att därefter peaka hårt... mutter....

Aj fan!!! Helvet vad man skulle känna då! Detta är inte i närheten men...

Skulle dra i väg viktiga mail till beslutsfattare på större bolag i sverige (ca: 400 st) med inbjudningar, glömde visst att bifoga just inbjudningsfilen! Dessa, fick jag maila om och be om ursäkt tillsammans med inbjudan,
kändes också "så där" :eek: när man precis i ögonblicket efter man tryckt "enter" förstod vad man gjort!

Bra att den funkar igen :tummenupp

Det har dock varit ovanligt få som kontaktat mig och velat hugga huvet av mig, tror det delvis kan ha och göra med att det varit helg... eller att folk inte är lika SH-tokiga längre... näääe :)

Jag tror att det var din text (som uppdaterades efter hand) och kyllingen som gjorde susen :hihi

Sånt här är allvarligt Swedie och kan få stora återverkningar i landet, tänk bara alla nördar som nu tvingats umgås med sina kära:krama både på gott och ont:hihi advokaterna har redan uppsving med skilsmässoärenden efter helgen och på landets alla BB är det dags att redan nu dra in julledigheten för det kan komma en boom då.:D

:rofl

Fick faktiskt en jävla massa mus i helgen, undrar om det var för jag gav bruden full uppmärksamhet :yoparty

Var rätt lustigt avsnitt av family guy :D Fick nästan en liten syn av hur du höll på med servern i helgen! Gött att de gick att ordna såpass fort ändå!

puh.... skönt:tummenupp , jag har varit tvungen att utforska andra delar av internet i helgen.... det var otäckt...:gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman