Databaskraschen - Så vad hände?

Tack sweedie! Nu har min abstinens släppt! Livet är som vanligt igen! Och mina självmordstankar har försvunnit! äntligen är sporthoj tillbaka :fyllisar

Hyffsat snabbt jobbat iaf.

Men säg efter mig: Serverkluster och redundanta servrar. ;)

(jaja... jag SKA fixa stålarna... kanske...)

Tillbringade helgen med att småprata med min sambo och umgås med SH-folk på riktigt. :)

Nice att allt funkar som de ska igen :banana … Känns ju faktiskt som om de flyter bättre nu! Eller så kanske de inte e så mycke folk som belastar serven just nu.

Jag jobbade eftermiddagshelg, blev ju helt konfys och visste inte vart jag skulle surfa.....:3freak

Men dom två kommande jobbnätterna lär ju flyta på i skön SH-style :tummenupp

Sånt här är allvarligt Swedie och kan få stora återverkningar i landet, tänk bara alla nördar som nu tvingats umgås med sina kära:krama både på gott och ont:hihi advokaterna har redan uppsving med skilsmässoärenden efter helgen och på landets alla BB är det dags att redan nu dra in julledigheten för det kan komma en boom då.:D

Skönt att allt funkar igen men jag tycker att ner tiden är ganska hög här på SH jämfört med många andra forum och dyl med många fler användare. Kanske är dax att se över koden och även kanske göra en uppdatering på sajten och ev hårdvara? Hoppas ni inte tar kritiken för hårt vi vill ju alla ha så mycket SH som möjligt....

IT'S ALIVE!! :fyllisar :yoparty

Skönt att se att du fått färre klagomål denna gången. Förstår mig inte på människor som gnäller över saker dom får gratis :rolleyes:

underbart att man kan komma in på sporthoj igen,har varit en tuff helg men nu kan man börja leva igen:tummenupp

Skönt att allt funkar igen men jag tycker att ner tiden är ganska hög här på SH jämfört med många andra forum och dyl med många fler användare. Kanske är dax att se över koden och även kanske göra en uppdatering på sajten och ev hårdvara? Hoppas ni inte tar kritiken för hårt vi vill ju alla ha så mycket SH som möjligt....
Detta fel hade inget med koden att göra utan när man kapar mysql på servernivå så KAPAR den kopplingen... och görs det samtidigt som en skrivning så skiter det sig.

Jag har dock "ansökt" om uppgradering av SH-servern hursomhelst för att se till att hårdvaran blir bättre. Just nu så sackar sajten när det blir runt 700 + online och det är inte bra.

Det är två gamla åsnor till servrar från "min" tid som fortfarande står kvar och arbetar.

Man märker ganska snabbt att man är beroende av något när det försvinner... : / :SHmissbrukare

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT