Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast du läser det fel skånejauvul! Det står att jag direkt körde kommandon. Alltså "jag körde direkt kommandon". Inte direktkommandon, då det vore ur datatermer sett fel sätt att benämna kommandon.Host... hrm...
/D.Ryg
Lite skönt att det hände iaf. Jag hade massor med tid till aktiviteter! Jag hade t.o.m. ingenting att göra ett tag!![]()
Fast du läser det fel skånejauvul! Det står att jag direkt körde kommandon. Alltså "jag körde direkt kommandon". Inte direktkommandon, då det vore ur datatermer sett fel sätt att benämna kommandon.
![]()
jag tog mig ut i garaget och fick massa gjort![]()
Detta fel hade inget med koden att göra utan när man kapar mysql på servernivå så KAPAR den kopplingen... och görs det samtidigt som en skrivning så skiter det sig.Skönt att allt funkar igen men jag tycker att ner tiden är ganska hög här på SH jämfört med många andra forum och dyl med många fler användare. Kanske är dax att se över koden och även kanske göra en uppdatering på sajten och ev hårdvara? Hoppas ni inte tar kritiken för hårt vi vill ju alla ha så mycket SH som möjligt....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |