GSXR1100R
The older i get the faster i was
Killersukkan gick sämre än din gamla Kawwaabstruse skrev:Det var en semi-bluff som gick hem m a o, för att prata i pokertermer.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Killersukkan gick sämre än din gamla Kawwaabstruse skrev:Det var en semi-bluff som gick hem m a o, för att prata i pokertermer.
GSXR1100R skrev:Killersukkan gick sämre än din gamla Kawwa![]()
va? jag har inte fått nått samtal...GSXR1100R skrev:Boxer lämmnar V.O denna tävling så vi tar in en annan stjärnförare med hästfysik och väldigt liten hjärna.
.
Biltemalack; EMR avsäger sig allt ansvar.oscar skrev:Hur kan man få en hoj med nya kåpor att se så förbannat sunkig ut?
Du brukar ju simulera skador, liggande på rygg i depån, på Anderstorp. Vi söker förare av det rätta virket.R2 skrev:va? jag har inte fått nått samtal...![]()
valmers skrev:Biltemalack; EMR avsäger sig allt ansvar.
valmers skrev:Biltemalack; EMR avsäger sig allt ansvar.
Jag tror att Boxer har köpt vattenfärg, hela mitt ställ är orangeoscar skrev:Ta en titt på den Repsol-lackade Hondan på Atorp så ser ni hur det KAN bli med Biltemalack...![]()
GSXR1100R skrev:Jag tror att Boxer har köpt vattenfärg, hela mitt ställ är orange![]()
oscar skrev:HAHAHA..... Då har ni förmodligen gjort samma tabbe som Pålle, dvs att köpa Biltemas "hobbyfärg" istället för "bättringsfärgen". Gissa vad bättringsfärgen tål som inte hobbyfärgen tål!
/B.Ensin
Detta är skandal.oscar skrev:HAHAHA..... Då har ni förmodligen gjort samma tabbe som Pålle, dvs att köpa Biltemas "hobbyfärg" istället för "bättringsfärgen". Gissa vad bättringsfärgen tål som inte hobbyfärgen tål!
/B.Ensin
oscar skrev:HAHAHA..... Då har ni förmodligen gjort samma tabbe som Pålle, dvs att köpa Biltemas "hobbyfärg" istället för "bättringsfärgen". Gissa vad bättringsfärgen tål som inte hobbyfärgen tål!
/B.Ensin
GSXR1100R skrev:I vanlig ordning ska vi slakta Team Kass Trål Hynda, Evil No Racing, Firebike och alla andra amatörer, be afraid....
Jag offrade mig i ett tortyrpass eftersom Boxer blev sugen på att svalka sig i bollhavet, men det gav ju resultat.Kristian Salö skrev:Klarar ni köra 1:23 timmars pass så kommer ni ännu en gång först i bottenstriden. Klart imponerande!![]()
Team Castrols framgångar bestod av en full kittad styrdämpare från Salö Racing och Voodo-kasting med clementiner.![]()
Nu har vi också hittat felet på vår 97a så vem vet om vi inte drar det längsta strået till slut....
(om ingen grusar våra planer då alltså!)
Lycka till alla konkurrenter - vi ska i mål!
GSXR1100R skrev:Jag offrade mig i ett tortyrpass eftersom Boxer blev sugen på att svalka sig i bollhavet, men det gav ju resultat.
Ses på Anderstorp.
![]()
www.erf.nu lägger snart ut skandaltidernaKristian Salö skrev:Det är fint är vi i bottenstriden har detta forum att boltra oss i.
För det är ju ingen av oss som blir lagt märke till pga köringen, utom de som grusar planerna om målgång förstås.
Vet du om någon stans där man kan se varvtiderna ?
GSXR1100R skrev:I vanlig ordning ska vi slakta Team Kass Trål Hynda, Evil No Racing, Firebike och alla andra amatörer, be afraid....
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |