Darius på mässan!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Hultan skrev:
Gjorde han sönder motorn eller?

Nepp, men växel-lådan... :gnissla

Han var sliten i torsdags av att efter mer än 24 timmars resande bara ha sovit 6 timmar typ.. Det tar ju nån dag att komma ur jetlaggen! :)

Jag tycker han körde jäkligt bra med tanke på omständigheterna, en lånad hoj han aldrig kört innan! :yoparty

Det ska dock bli riktigt grymt att åka till Stuntwars nu och se vad han kan när han kör sin egen hoj! Reportage om Stuntwars kommer förhoppningsvis i Bomber Magasin! Så håll tummarna för att Yoshi_gixxeRR lyckas få riktigt snygga foton och nån schysst text! :tummenupp

Clearwaterbiker Sweden tackar alla schyssta sporthoj.com:are som kom och hälsade på oss i vår monter och köpte filmer mm!!!! Hoppas alla är nöjda och att det räddar några kvällar fram tills våren kommer!!! :banana

/ Clearwaterbiker Sweden:
Yoshi_gixxeRR & Milla

Darius äger...

Kan inte säga annat än att jag blev paff när jag helt plötsligt fick se Darius på mässan.. Han e helt klart e idol för mig =) Tog autograf på SIU4
Även på baksidan av telefonen =)
Sedan att få prata med AC är ju också en upplevelse..
Mycket kul att de var där i år!
Det förgyllde hela mäss dagen.

:yoparty :Bugar

Vi hade lite tur och fick ett kort på oss och Darius, han är kung...

00710.jpg

jag med..

Bifogat

• DSC07045 (Large).JPG
    DSC07045 (Large).JPG
    65.4 KB · Visningar: 175
  • DSC07046 (Large).JPG
    DSC07046 (Large).JPG
    116.1 KB · Visningar: 156
zeroea skrev:
Vi hade lite tur och fick ett kort på oss och Darius, han är kung...

Haha EA din linslus.. :tungan

Nee men det va ruskigt roligt å se han där..
Tack clearwater att ni fixade dit han.. ni får väll ta hit han fler gånger :tummenupp

Kul att ni uppskattar att jag tog hit Darius.
Jag har under min vistelse i USA fixat o dornat med ALLA kända (o lite mindre kända) stuntförare från USA.
Så det kommer dyka upp en del kända namn detta år o i forts kommer fler komma hit...
Tack vare Clearwaterbiker Sweden kommer Europeiska o Amerikanska stuntproffsen tävla mot varandra både här i Sverige o i övriga Europa.
Dessutom kommer Clearwaterbiker Sweden ordna så dom Europeiska förarna kommer till USA.

Denna sport kommer växa ganska snabbt dom närmaste åren o alla stuntintresserade här i Sverige Norden o delvis övriga Europa kommer få ta del av vad jag gör för att få denna sport att bli STOR!!!

Av det som kommer hända dom närmaste åren skulle INTE hända om det inte var för Clearwaterbiker Sweden o Clearwaterbiker.com.

Det jag gör för ER gör jag för att jag älskar stuntriding o jag hoppas ni uppskattar det oxå... Det kan bara bli bra :tummenupp

Mer info om vad som händer kommer allt eftersom saker o ting blir HELT KLART!!!

Mvh.../Yoshi "Clearwaterbiker Sweden"

Calle^^ skrev:
2281938 Fan va coolt.. :yoparty Kan inte ja få vara din kompis Yoshi_gixxeRR.. :Bugar :Bugar :D :tummenupp bara lite iaf.. :tuttar :tummenupp

Det e en kostnadsfråga, men normalt sett umgås jag inte med Ducatiägare (vill liksom inte bli sedd med bottenskrapet bland hojar)

Men eftersom du kör(?) Ducati så borde du ha råd att betala mig dyrt (du sparar en massa pengar om du åker bara 2 ggr om året isf 3 ggr... = mindre tid på verkstaden!!!)

Vill du ha kontonr att börja betala in på???

Med mkt vänliga hälsningar från mig :krama

.../Yoshi

Ps, svara ej mer i denna tråd!!!
Mvh.../MODERATOR

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back