Darius på mässan!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Från och med lördag (eventuellt redan idag fredag, men han har inte hunnit provköra hojen han kan låna än...) verkar det som att Darius kommer att få köra uppvisning på mässan!! :yoparty I skrivande stund har inte det slutgiltiga beskedet fattats, men Susanne som är mässgeneral såg honom köra på "Servin it up 4"-filmen och ångrar sig enormt att hon inte förstått hur bra han är tidigare!! :tummenupp

Vi kommer att sätta upp skyltar i vårmonter H04:20 när det är fastställt att han kommer att köra på stora showen!!! Så missa ej Clearwaterbiker Sweden´s monter om ni kommer på Två hjul-mässan denna helg!!! :banana

Neb Jones skrev:
Använd Google istället för Sexsearch :hihi

:rodnar

var snabba klipp i trailern, inte så lätt räkna ut vem som var Darius, är det hon på bilden så åker jag och kollar showen på en gång :banana

Bifogat

• darius.jpg
    darius.jpg
    8.1 KB · Visningar: 289
KGK skrev:
:rodnar

var snabba klipp i trailern, inte så lätt räkna ut vem som var Darius, är det hon på bilden så åker jag och kollar showen på en gång :banana

trailern var bra men vad jag gillade specielt var :tuttar tänk att få luta huvudet mot dom :)

Var D bakfull i torsdags?
Såg sliten ut och pratglad var han iaf inte... :tummenupp

Återvänt från mässan (fredag) och jag kunde inte gå miste om stuntshowen.

Matti Tepsa, Ac Farias och Darius körde! Gissa om jag var överraskad när jag hörde att Darius skulle köra. Showen var ganska enformig och det har jag full förståelse för eftersom de kör inomhus på halt golv. Dessutom var uttrymmet nästan obefintligt :rolleyes:

Det känns som om man nästan bara betalade för showen eftersom allt annat var ju samma från förra året. Några nya hojar lite överallt, men i stort sett samma som fjolårets mässa.

Man såg tydligt att Darius inte hörde hemma på den lånade hojen. Jag har ju sett Darius på klipp och jag vet vad han kan göra, men idag kunde han knappt göra hälften. Lär nog ta lite tid innan han vänjt sig på hojen. Dessutom verkade hojen ha helt fel drevning.

Men trots under alla dessa dåliga förutsättningar var Darius grym och det blev till slut en minnesvärd dag. Synd att jag inte lyckades få hans autograf :4skrika

EDIT: Darius höll motorn på varvstoppet i ett tag, sen började hojen strula. Blå rök och det luktade bränd olja :gnissla

Last edited:
H4 skrev:

Matti Tepsa, Ac Farias och Darius körde! Gissa om jag var överraskad när jag hörde att Darius skulle köra. Showen var ganska enformig och det har jag full förståelse för eftersom de kör inomhus på halt golv. Dessutom var uttrymmet nästan obefintligt :rolleyes:

Det känns som om man nästan bara betalade för showen eftersom allt annat var ju samma från förra året. Några nya hojar lite överallt, men i stort sett samma som fjolårets mässa.

Man såg tydligt att Darius inte hörde hemma på den lånade hojen. Jag har ju sett Darius på klipp och jag vet vad han kan göra, men idag kunde han knappt göra hälften. Lär nog ta lite tid innan han vänjt sig på hojen. Dessutom verkade hojen ha helt fel drevning.

Men trots under alla dessa dåliga förutsättningar var Darius grym och det blev till slut en minnesvärd dag. Synd att jag inte lyckades få hans autograf :4skrika

EDIT: Darius höll motorn på varvstoppet i ett tag, sen började hojen strula. Blå rök och det luktade bränd olja :gnissla

nån som vet om han kör imorrn och i så fall vilken tid?
/mvh erik

H4 skrev:

Jag såg första gången dom åkte och det var INTE enformigt, Matti skötte sig väldigt bra med tanke på skador, A.C va grym som fan, cykelsnubbarna likaså, BMX killen var helt överjävlig. Kollade lite när darius körde innan andra showen och det såg väl inte så väldigt bra ut, polarna surra me han och han kom inte alls överrens med hojen och det kan man ju förstå.

tyson skrev:
nån som vet om han kör imorrn och i så fall vilken tid?
/mvh erik
Darius kör kl 13.00 och 18.45
o på söndag oxå..
Kom till vår monter H04:20 o träffa Darius, Don, AC Farias o ibland matti
I vår monter hänger i princip dom flesta som e intresserade av stuntriding
Ägaren av Venomsprocket kommer dit i morgon oxå!!!

Kom förbi o snacka lite... Och handla den nya Servin It Up 4 (den e riktigt bra!!!)

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Darius kör kl 13.00 och 18.45
o på söndag oxå..
Kom till vår monter H04:20 o träffa Darius, Don, AC Farias o ibland matti
I vår monter hänger i princip dom flesta som e intresserade av stuntriding
Ägaren av Venomsprocket kommer dit i morgon oxå!!!

Kom förbi o snacka lite... Och handla den nya Servin It Up 4 (den e riktigt bra!!!)

.../Yoshi
Gjorde han sönder motorn eller?

mkt trevlig show då man inte sett sånt tidigare.

grymt bra av Darius med lånad hoj okså
Har lite film som jag skall försöka få upp inom kort:

K

KristianAE86 skrev:
mkt trevlig show då man inte sett sånt tidigare.

grymt bra av Darius med lånad hoj okså
Har lite film som jag skall försöka få upp inom kort:

K

Det får du ta och göra, han kör kanske bättre idag :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma