starholk
Sporthojsnörd
vilken dag kör dom uppvisningen. är det alla eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.clearwaterbikersweden.co...oaddetails&lid=1&title=servin it up 4 trailerKGK skrev:finns det någon trailer på servin it up 4
Neb Jones skrev:Använd Google istället för Sexsearch![]()
KGK skrev:![]()
var snabba klipp i trailern, inte så lätt räkna ut vem som var Darius, är det hon på bilden så åker jag och kollar showen på en gång![]()
Yoshi_gixxeRR skrev:Kom nu o besök oss i monter H04:20
Mvh.../Yoshi
KGK skrev:![]()
var snabba klipp i trailern, inte så lätt räkna ut vem som var Darius, är det hon på bilden så åker jag och kollar showen på en gång![]()
H4 skrev:Återvänt från mässan (fredag) och jag kunde inte gå miste om stuntshowen.
Matti Tepsa, Ac Farias och Darius körde! Gissa om jag var överraskad när jag hörde att Darius skulle köra. Showen var ganska enformig och det har jag full förståelse för eftersom de kör inomhus på halt golv. Dessutom var uttrymmet nästan obefintligt![]()
Det känns som om man nästan bara betalade för showen eftersom allt annat var ju samma från förra året. Några nya hojar lite överallt, men i stort sett samma som fjolårets mässa.
Man såg tydligt att Darius inte hörde hemma på den lånade hojen. Jag har ju sett Darius på klipp och jag vet vad han kan göra, men idag kunde han knappt göra hälften. Lär nog ta lite tid innan han vänjt sig på hojen. Dessutom verkade hojen ha helt fel drevning.
Men trots under alla dessa dåliga förutsättningar var Darius grym och det blev till slut en minnesvärd dag. Synd att jag inte lyckades få hans autograf
EDIT: Darius höll motorn på varvstoppet i ett tag, sen började hojen strula. Blå rök och det luktade bränd olja![]()
H4 skrev:Återvänt från mässan (fredag) och jag kunde inte gå miste om stuntshowen.
Matti Tepsa, Ac Farias och Darius körde! Gissa om jag var överraskad när jag hörde att Darius skulle köra. Showen var ganska enformig och det har jag full förståelse för eftersom de kör inomhus på halt golv. Dessutom var uttrymmet nästan obefintligt![]()
Det känns som om man nästan bara betalade för showen eftersom allt annat var ju samma från förra året. Några nya hojar lite överallt, men i stort sett samma som fjolårets mässa.
Man såg tydligt att Darius inte hörde hemma på den lånade hojen. Jag har ju sett Darius på klipp och jag vet vad han kan göra, men idag kunde han knappt göra hälften. Lär nog ta lite tid innan han vänjt sig på hojen. Dessutom verkade hojen ha helt fel drevning.
Men trots under alla dessa dåliga förutsättningar var Darius grym och det blev till slut en minnesvärd dag. Synd att jag inte lyckades få hans autograf
EDIT: Darius höll motorn på varvstoppet i ett tag, sen började hojen strula. Blå rök och det luktade bränd olja![]()
Darius kör kl 13.00 och 18.45tyson skrev:nån som vet om han kör imorrn och i så fall vilken tid?
/mvh erik
Gjorde han sönder motorn eller?Yoshi_gixxeRR skrev:Darius kör kl 13.00 och 18.45
o på söndag oxå..
Kom till vår monter H04:20 o träffa Darius, Don, AC Farias o ibland matti
I vår monter hänger i princip dom flesta som e intresserade av stuntriding
Ägaren av Venomsprocket kommer dit i morgon oxå!!!
Kom förbi o snacka lite... Och handla den nya Servin It Up 4 (den e riktigt bra!!!)
.../Yoshi
KristianAE86 skrev:mkt trevlig show då man inte sett sånt tidigare.
grymt bra av Darius med lånad hoj okså
Har lite film som jag skall försöka få upp inom kort:
K
Hultan skrev:Gjorde han sönder motorn eller?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |