Darius på mässan!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
DRZ-400 -07
Darius kommer köra uppvisning på mässa tillsammans med Matti o AC Farias...
Han kommer även vara i min monter o sälja sin senaste DVD Servin it up 4 o andra servin it up prylar...
Ta chansen o träffa Darius när han för första ggn kommer till Sverige o prata med honom.
Jag kommer även ta med mig ett gäng filmer o stuntprylar dit, även två st stunthojar kommer vara där...

Det kommer även komma en del andra personer från USA dit... Ex: Ride This ägare av Clearwaterbiker USA

www.darius240z.com

Last edited:
Yoshi_gixxeRR skrev:
Han kommer även vara i min monter o sälja sin senaste DVD Servin it up 4 o andra servin it up prylar...
Ta chansen o träffa Darius när han för första ggn kommer till Sverige o prata med honom.
Jag kommer även ta med mig ett gäng filmer o stuntprylar dit, även två st stunthojar kommer vara där...

Det kommer även komma en del andra personer från USA dit... Ex: Ride This ägare av Clearwaterbiker USA

Jaha och vem fan är Darius? :confused:

jag hoppas du släpar med honom på WCX festen så han får festa lite i Götet med :fyllisar

SLADDVARNING skrev:
Okej,då vet jag :) Men ska vi snacka kung så säger jag:VALENTINO ROSSI :Bugar

inte riktigt samma sak va :rolleyes:

KickAss_Prod´s skrev:
Kommer han/ni vara där alla dagar?
Ja, vi är i monter H02:20

Gottis skrev:
jag hoppas du släpar med honom på WCX festen så han får festa lite i Götet med :fyllisar

inte riktigt samma sak va :rolleyes:
Vi får se... Beror på vad dom som håller i festen vill. Vi är liksom ett gäng på 7-8 personer.
Vill man ha dit Darius så är det lättast att skicka mig ett pm
(beror ju oxå på vad han vill...)

sladdvarning... *suck* har du sladdat av vägen och slått i huvet? dom snackar STUNTKUNG! inte nån fjant på en roadracingbana... :pannkyss

Demp@ skrev:
sladdvarning... *suck* har du sladdat av vägen och slått i huvet? dom snackar STUNTKUNG! inte nån fjant på en roadracingbana... :pannkyss

Haha okej jag ska sluta,jo jag vurpade&slog i skallen ordentligt(highsider=skallen i backen,jäkla skithjälm,Nava plasthjälm suger!! :crash ).Hoppas ni alla som ska på mässan får det bra,vore kul att sticka dit själv men jag bor ju i trängselskattens förlorade stad(läs.sthlm).
(Hmm men Rossi är väl ingen fjant,va lite bussiga..)

Yoshi_gixxeRR skrev:
Ja, vi är i monter H02:20

Vi får se... Beror på vad dom som håller i festen vill. Vi är liksom ett gäng på 7-8 personer.
Vill man ha dit Darius så är det lättast att skicka mig ett pm
(beror ju oxå på vad han vill...)

vi har iaf inget imot att ni kommer finns ännu gott om platser kvar på fest listan :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=104087

Yoshi_gixxeRR skrev:

Vilken mässa är d vi pratar om...?

Han kommer till sthlm först o åker med mig ner till mässan.
Han HAR passet med sig denna ggn :tummenupp :hihi

Hoppas det kommer folk oxå till våran monter!!!
Det känns lite som om att jag kommer få det lite svårt att "få in" pengarna jag lagt ut...
Shit happens... Hoppas alla som gillar stunt o Darius kommer o hälsar på oss iaf!!! :tummenupp

.../Yoshi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back