korvgubbe skrev:Fördelen med at jobba som datanörd är att det ser ut som man jobbar när man egentligen tjötar på SH!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:Fördelen med at jobba som datanörd är att det ser ut som man jobbar när man egentligen tjötar på SH!
Be skrev:haha, senast iförgår var det nog hade vi i skövde avbrott på typ två timmar, vad håller du på med egentligen, sitter du och surfar hela dagarna![]()
ja, jag jobbar "på 90 200" ibland på kundtjänst och ibland på felanmälan för privatpersoner, fast telefoni.
A-star skrev:Är långtidssjukskriven efter ha blivit misshandlad på jobbet....så trist![]()
![]()
Be skrev:Jobbar på Telias kundtänst/Felanmälan, så tid att surfa finns alltid !
Be skrev:Jobbar på Telias kundtänst/Felanmälan, så tid att surfa finns alltid !
Coola Ola skrev:Hur fan får du tid till det? Jobbade på Telia kundtjänst för nåt år sen och det var samtal på kö i stort sett hela tiden. Fast du kanske var ironisk.
tjockisbulle skrev:Vad jobbar du med ??
Coola Ola skrev:Hur fan får du tid till det? Jobbade på Telia kundtjänst för nåt år sen och det var samtal på kö i stort sett hela tiden. Fast du kanske var ironisk.
tjockisbulle skrev:Vad jobbar du med ??
Kakan skrev:jag tippar på att hon jobbar som väktare eller dyligt.![]()
A-star skrev:Jobbar i kommunen.....en jobba kompis som fick frispelpå mig och en arbetskamrat utan anledning.....hon fick någon form av en Psykos.Så hon är inlagd på sjukhuset och får hjälp att till friskna.Det är synd om henne hon kommer alldrig bli riktigt bra psykiskt och hon ångrar massor va hon gjort
.....jag är ju snart på bena igen.Tänk att en sådanhär sak bara kan hända....jag fattar ingenting
![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra