Dagtids SH-surfare,

Jobbar på ett data företag... framför datan mestadels, så det
blir en del surfande på diverse sidor dagarna i ända :rolleyes:

Be skrev:
haha, senast iförgår var det nog hade vi i skövde avbrott på typ två timmar, vad håller du på med egentligen, sitter du och surfar hela dagarna :hihi

ja, jag jobbar "på 90 200" ibland på kundtjänst och ibland på felanmälan för privatpersoner, fast telefoni.

He he, nog för att jag surfar mycket ibland, men i detta fall är jag oskyldig.

I bland "dippar" nätet och då åker handläggarna ut utan min förskyllan. Iofs brukar alltid min telefon ringa ilsket typ 1 min. efter att det har inträffat, men inte denna gång. Visste faktiskt inte ens att det har varit störningar förrän du sa det :va

Jobbar natt så antinge är jag ledig på dan eller så har jag just vaknat :trött
så jag hinner med en del, och har man tur är man på ett ställe som amn hinner kolla nätet mellan alla ronderna :)

Jobbar- SH ligger alltid i bakgrunden ifall jag blir på paushumör... sitter och slavar med kod och då behöver man inspiration ibland!

Sitter i kontrollrummet på en kryssningsbåt. Ni anar inte hur långsamt SH går över sattelit :gnissla

Dessutom är jag troligen den på forumet som har sämst förhållande effektuttag/toppfart. 35,000 hästar, 22 knop... :hihi

jobbar som elevassisten på en högstadieskola, men just nu så har vi inge internet.. fett tråkigt då man inte kan surfa när man har sköna håltimmar :):)

Be skrev:
Jobbar på Telias kundtänst/Felanmälan, så tid att surfa finns alltid !

Är de du som alltid e så otrevlig när man ringer o stör :rofl

Ändring: Studerar på Energi-linjen

Last edited:
Jobbar på ett jättestort svenskt företag med lite allehanda mjukvaruprojekt. Sitter för det mesta och buggtestar nya applikationer, leker med statistik och skriver meningslösa handledningar för n00bs. Mycket datorjobb således, och SH ligger alltid där i bakgrunden.

Jag är bulltant på Södermalm. Man kan surfa ibland, när inte kollegorna surfar förstås.

A-star; Usch det låter hemskt. Vad var det för jobb?

Be skrev:
Jobbar på Telias kundtänst/Felanmälan, så tid att surfa finns alltid !

Hur fan får du tid till det? Jobbade på Telia kundtjänst för nåt år sen och det var samtal på kö i stort sett hela tiden. Fast du kanske var ironisk.

Coola Ola skrev:
Hur fan får du tid till det? Jobbade på Telia kundtjänst för nåt år sen och det var samtal på kö i stort sett hela tiden. Fast du kanske var ironisk.

Eller var det så att du var så jävla seg :D

Coola Ola skrev:

Nej, det har du rätt i, men man ska ju ta 80 sammtal om dagen, det är ju snart gjort (för det mesta) när man slipper alla sammtal från "agda 80 år" som trpr att ryska maffian avlysnar hennes telefon !

Jobbar i kommunen.....en jobba kompis som fick frispel :huvet på mig och en arbetskamrat utan anledning.....hon fick någon form av en Psykos.Så hon är inlagd på sjukhuset och får hjälp att till friskna.Det är synd om henne hon kommer alldrig bli riktigt bra psykiskt och hon ångrar massor va hon gjort :pannkyss .....jag är ju snart på bena igen.Tänk att en sådanhär sak bara kan hända....jag fattar ingenting :confused:
tjockisbulle skrev:
Vad jobbar du med ??

A-star skrev:
Jobbar i kommunen.....en jobba kompis som fick frispel :huvet på mig och en arbetskamrat utan anledning.....hon fick någon form av en Psykos.Så hon är inlagd på sjukhuset och får hjälp att till friskna.Det är synd om henne hon kommer alldrig bli riktigt bra psykiskt och hon ångrar massor va hon gjort :pannkyss .....jag är ju snart på bena igen.Tänk att en sådanhär sak bara kan hända....jag fattar ingenting :confused:

Oj.
Läbbigt när folk får frispel.

Lycka till med återhämtningen.
:hej

A-star: Krya på dig!!! :krama

Tyvärr finns det nog många sånna personer som gåt omkring och är tickande bomber.. :skrämd

Back