Dom som skriker och klagar är inte dom som blivit haffade av lagen långa arm. Istället är det GR wannabes och snorvalpar som skriker ut att polisen kör ihjäl folk.
Det är inte polisen som drar på rullen det är piloten,
Och än har jag inte sett en skadad,dödad eller haffad pilot yttra sig över polisen aggerande.
Har själv åkt dit och blivit fälld på en grov vårdslöshet men inte fan var det polisens fel och visst fan var det min fot som styrde gas pedalen.
För dom som intresserar sig så finns min historia på zatzy.
Hade jag idag kommit farandes i min e92a m3 så hade jag gett fan i att stanna om mitt kk var i riskzonen då jag känner att jag har väldigt goda chanser att klara mig.
Men kommer jag i volvo suven lastad med familj i kommer jag aldrig få för mig att dra iväg.
Kommer jag på en sporthoj kommer jag stanna då jag inte bestitter nog med kunnande och rutin för att enkelt kunna dra en polis patrull, Om några år då jag spenderat några sommar på olika banor och har ett ex antal 1000 mil bakom styret kommer jag säkert tänka annorlunda.
Men att jag skulle beskylla polisen för att det är deras fel om jag kör ihjäl mig finns inte på kartan, Alla gör vi våra egna val.