Dags igen, Mc-förare kraschade svårt under polisjakt

Gubben måste ha sett KallaFakta och trodde bengen inte skulle våga jaga honom efter all skit de fått ev GhostRider...

FEEEL ! INgen cigarr, iställe rullstol kanske och kvaddad knarr ! Ännu en gång har man statuerat ett exempel ! Riktigt bra !

Gubben har varken yttrat sig eller anklagat polisen för någonting, Lägg ner din häxjakt. Gubben kan lika gärna gå ut i media och säga att jag gjorde ett val och får skylla mig själv eller hur?

Och vem fan är du att lägga ord i gubbens mun?

Gubben har varken yttrat sig eller anklagat polisen för någonting, Lägg ner din häxjakt. Gubben kan lika gärna gå ut i media och säga att jag gjorde ett val och får skylla mig själv eller hur?

Och vem fan är du att lägga ord i gubbens mun?

Nu måste du väl ändå ta och läsa om och läsa rätt :fakta. Jag har inte lagt några ord i någons mun, utan spekulerar hej friskt och det har jag rätt att göra. VAR någonstans har jag citerat någon gubbe, eller på något annat sätt "lagt ord i munnen" på någon alls ??? Var någonstans skrev jag något alls om några som helst anklagelser från gubbens sida ?? Ta o sluta sup, inte fredag än...

Last edited:
Snackade med FighterHasse och han berättade att i år har han skaffat 5 uppsättningar Qualifier RR däck och så fort han ställer på hojen när det är 17+ ska han köra iHjÄl snutten dIrEkT!

Ja du spekulerar hej vilt och smutskastar en person utan att besitta någon som helst fakta om det aktuella fallet eller hur gubben tänkte.

Han har inte grinat ut i media och ska därför inte heller anklagas för detta.

Så istället för att smutskasta personer du inte har en aning om vilka dom är och skriva att dom måste ha tittat på kalla fakta och trott att bengen skulle backa utan att ha belägg för detta är rent förtal och skitsnack.

dirECKT väl...

Ja du spekulerar hej vilt och smutskastar en person utan att besitta någon som helst fakta om det aktuella fallet eller hur gubben tänkte.

Han har inte grinat ut i media och ska därför inte heller anklagas för detta.

Så istället för att smutskasta personer du inte har en aning om vilka dom är och skriva att dom måste ha tittat på kalla fakta och trott att bengen skulle backa utan att ha belägg för detta är rent förtal och skitsnack.

Förtal och spekulation är två vitt skilda saker. Slå upp det och läs på lite...Vem har anklagat honom för något alls, allra mins om gnäll i media ? Vad fan är det du går på eftersom du helt uppenbart ser saker som inte finns där ??

Last edited:
Förtal och spekulation är två vitt skilda saker. Slå upp det och läs på lite...Vem har anklagat honom för något alls, allra mins om gnäll i media ? Vad fan är det du går på eftersom du helt uppenbart ser saker som inte finns där ??

Du skriver citat: Gubben MÅSTE ha sett kalla fakta slut citat.

Detta är inte spekulerande detta är ett konstanterande.
Lägg ner din häxjakt som sagt. Gubben har inte grinat ut och kommer antalgligen inte heller göra det. Blir han lam resten av livet kommer han säkert predika om vilket idiotiskt val han gjorde och att det inte var värt det.

Att sedan wannabes sitter här och leker experter är något som får stå för dom. Och skriver någon att polisen gjort fel så är det väl en diskution du får ta med denna medlem och inte kallt anta att du vet vad gubben tänker och har tittat på för tv program.

Last edited:
Du skriver citat: Gubben MÅSTE ha sett kalla fakta slut citat.

Detta är inte spekulerande detta är ett konstanterande.
Lägg ner din häxjakt som sagt. Gubben har inte grinat ut och kommer antalgligen inte heller göra det. Blir han lam resten av livet kommer han säkert predika om vilket idiotiskt val han gjorde och att det inte var värt det.

Att sedan wannabes sitter här och leker experter är något som får stå för dom. Och skriver någon att polisen gjort fel så är det väl en diskution du får ta med denna medlem och inte kallt anta att du vet vad gubben tänker och kommer att göra?

Nope..konstanterande skulle ha varit "gubben HAR sett"...vad jag skriver är en förmodan. Vem fan leker expert och på vad ??? Jag har aldrig skrivit något om vad gubben sagt och hurvida han tänker "tala ut"...

Snarare är det du som spekulerar kring vad gubben kommer att göra ifall han blir "lam" och vad han kommer att predika som du skriver...

Mer och mer sånt här kommer dyka upp, i takt med att försäkringarna på hojar (alla hojar) är så sjukt höga, att en snubbe i en förort i valfri storstad aldrig någonsin kommer kunna ha råd med en försäkring, då väljer man att köra oförsäkrat. Det är ju mer ekonomiskt försvarsbart även om man vurpar och betalar flera 10 tusentals kronor i skador osv, det betalar man ju varje år om man ska försäkra hojen.

Nä, snart blir det många som kommer att köra oförsäkrat. Mer och mer polisjakter.

Mer och mer sånt här kommer dyka upp, i takt med att försäkringarna på hojar (alla hojar) är så sjukt höga, att en snubbe i en förort i valfri storstad aldrig någonsin kommer kunna ha råd med en försäkring, då väljer man att köra oförsäkrat. Det är ju mer ekonomiskt försvarsbart även om man vurpar och betalar flera 10 tusentals kronor i skador osv, det betalar man ju varje år om man ska försäkra hojen.

Nä, snart blir det många som kommer att köra oförsäkrat. Mer och mer polisjakter.

Ja fast vad har polisjakter med försäkrat / oförsäkrat att göra ? Menar du att folk kommer att tendera att försöka dra ifrån för att de kör oförsäkrad knarr ? Jag vete fan..vad är det för straff på att köra oförsäkrat ?

Ja fast vad har polisjakter med försäkrat / oförsäkrat att göra ? Menar du att folk kommer att tendera att försöka dra ifrån för att de kör oförsäkrad knarr ? Jag vete fan..vad är det för straff på att köra oförsäkrat ?

Givetvis! Även om det här fallet berodde på något annat, så tror jag att vi kommer se mycket mer sånt här i framtiden - just på grund av de ökade försäkringspriserna. Då blir folk nog lite frestade att åka ifrån polisen istället för att betala böter.

Tror ni inte det?

Ehh.. vadå dags igen, dom enda som ältar det här är ju dom som måste visa sig "duktiga" och påtala hur dumt det är att försöka dra snuten. Moralens riddare, alltid redo att peka pinne och säga fyyyy! :fyllisar

Böter och så får du väl betala en rejäl slant till trafikförsäkringsföreningen eller vad det nu heter... Någon som har koll på detta kan ju svara bättre. skulle vara intressant om man kan tjäna in en slant eller 2 :tummenupp

Jag vete fan alltså, det verkar som rätt skevt risktagande att dra ifrån snuten och riskera jakt, feta böter för vårdslös körning och kanske indraget körkort för en sån skitsak.

Det här me trafikförsäkringsföreningen är inte så enkelt. Du får betala för varje dag liksom som du har knarren påställd med oförsäkrad. Om man nu ska skita i allt så skiter man i att ställa på den och bara kör. Ett till brott spelar då ju ingen större roll...Trist bara om man har en najs hoj och råkar kvadda den...

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...