Dags för ny långrunda på söndag 15/5

Maverick_ou812 skrev:
Aldrig i livet!!!! Senast fick vi stå på din gård alldeles ensamma och lida i det fina solskenet! :mad:

:hihi Självklart ska ni joina. :tummenupp
Kör till Eslöv istället, Stora Toget framför Sten Stensson ca: 11:30 - 11:40 nåt. Sen tänkte jag ta vägen upp mot Mölle via inlandet. Kustvägen tar vi hem.

Vi kommer...finns ingen schysst kustväg...bättre att glida kusten upp och sen Bassholma neråt...Vi blir 2-3 st...Vi joinar upp på väg 117 mellan Eslöv och Landskrona strax innan det är dags att vika av på 110 norrut...jag kan vägarna uppåt om ni är sugna på schyssta böjar!

Maverick_ou812 skrev:
Aldrig i livet!!!! Senast fick vi stå på din gård alldeles ensamma och lida i det fina solskenet! :mad:

:hihi Självklart ska ni joina. :tummenupp
Kör till Eslöv istället, Stora Toget framför Sten Stensson ca: 11:30 - 11:40 nåt. Sen tänkte jag ta vägen upp mot Mölle via inlandet. Kustvägen tar vi hem.

Jag kommer in till torget och poserar lite då... :D
lider brist på soppapengar.. :4skrika

#57 Thundrace skrev:
Vi kommer...finns ingen schysst kustväg...bättre att glida kusten upp och sen Bassholma neråt...Vi blir 2-3 st...Vi joinar upp på väg 117 mellan Eslöv och Landskrona strax innan det är dags att vika av på 110 norrut...jag kan vägarna uppåt om ni är sugna på schyssta böjar!
Schyssta kurvor är vi alltid intresserade av!! :tuttar
Guida du, inte mig emot!

Tidsperspektiv? Vi drar via småvägarna till Eslöv och är på plats 11:30 - 11:40

Söndag 15/5 - Samling Statoil Staffanstorp klockan 11:00.

Målet är att nå Mölle/Kullen men det blir knappast raka spåret, räkna med en heldag. Fikastopp med medhavd fika och lunch på enklare "pang" typ korvmoj.
Tempot blir anständigt, kalla det medel. Inget tokgazz.
Vid skitväder ställer vi in.

Kolla tråden innan 10:00 på söndag för senaste uppdatering.

1. Maverick_ou812 aka Madicken aka Madvrick
2. *Superlight*
3. Tsunami (om jag är hemkommen från Västerås)
4. GSXR Junior (om jag e frisk från feber o bakfylla)
5. Nexor (om jag snyltar fram bensinpengar)
6. gsxrtobbe
7. #57 Thundrace
8. #57 Thundrace "en till från oss"
9. #57 Thundrace "ytterligare en till från oss"
10.

1. Maverick_ou812 aka Madicken aka Madvrick
2. *Superlight*
3. Tsunami (om jag är hemkommen från Västerås)
4. GSXR Junior (febern e borta så jag e på!)
5. Nexor (om jag snyltar fram bensinpengar)
6. gsxrtobbe
7. #57 Thundrace
8. #57 Thundrace "en till från oss"
9. #57 Thundrace "ytterligare en till från oss"
10.

Skulle gärna ha hängt på o poserat lite, men jag kan ej för jag kommer vara i Kristianstad denna helg o köra minimoto. :huvet

Men nu på onsdag dååååååååå ska ni få se på ett snyggt ställ med en som inte kan köra! :hihi :4skrika :banana

PIX skrev:
Skulle gärna ha hängt på o poserat lite, men jag kan ej för jag kommer vara i Kristianstad denna helg o köra minimoto. :huvet

Men nu på onsdag dååååååååå ska ni få se på ett snyggt ställ med en som inte kan köra! :hihi :4skrika :banana
Undanflykter, undanflykter, undanflykter....

Onsdag... hmmmm... låt mig tänka.... nej... då är jag i Spanien igen!!
Sorry!! :hihi

Jag hänger gärna på om det går bra ?
ansluter isåfall på samma plats som Thundrace number fiftyseven

Kaffetermosar & touringtempo brrrrrrrrrrrrrr :eek: Vi kommer att få dåligt rykte.

GSXR1100R skrev:
Kaffetermosar & touringtempo brrrrrrrrrrrrrr :eek: Vi kommer att få dåligt rykte.
DU behöver inte oroa dig, detta är MIN körning och jag har ju redan så dåligt rykte att det kan kvitta.

Kalla DU ihop dina rutinerade förare så kan ni gazza så in i he-te och bibehålla det goda ryktet. :tummenupp

Maverick_ou812 skrev:
DU behöver inte oroa dig, detta är MIN körning och jag har ju redan så dåligt rykte att det kan kvitta.

Kalla DU ihop dina rutinerade förare så kan ni gazza så in i he-te och bibehålla det goda ryktet. :tummenupp
Säg inte att ni är Radical Riders till R.O.H bara, säg att ni är Radical Touring [tm] :tungan

Radical Riders (snabba som satan i gatan)
Radical Touring (kaffethermos och tankväska i snigeltempo)
Radical Racing (banåkare som dyker i bollhavet)

GSXR1100R skrev:
Säg inte att ni är Radical Riders till R.O.H bara, säg att ni är Radical Touring [tm] :tungan

Radical Riders (snabba som satan i gatan)
Radical Touring (kaffethermos och tankväska i snigeltempo)
Radical Racing (banåkare som dyker i bollhavet)
Absolut!! Då "lånar" jag Radical Touring [tm] tills någon säger att jag inte får ha rubriken.

Vad kallar vi dom som e snabba som satan i gatan och dyker med sina hojar i vårdiket då? Radical Kloters? :hihi

Maverick_ou812 skrev:
Absolut!! Då "lånar" jag Radical Touring [tm] tills någon säger att jag inte får ha rubriken.

Vad kallar vi dom som e snabba som satan i gatan och dyker med sina hojar i vårdiket då? Radical Kloters? :hihi
Vassegoast, Radical Klanters heter den sista gruppen.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra