Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mr K skrev:då har du samma vecka som gsxr1100R och jag .......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:då har du samma vecka som gsxr1100R och jag .......
Nej, Det har jag väl inte sagt .... Full igen eller?????Maverick_ou812 skrev:Du har väl ingen tös?
![]()
Maverick_ou812 skrev:Aldrig i livet!!!! Senast fick vi stå på din gård alldeles ensamma och lida i det fina solskenet!![]()
Självklart ska ni joina.
Kör till Eslöv istället, Stora Toget framför Sten Stensson ca: 11:30 - 11:40 nåt. Sen tänkte jag ta vägen upp mot Mölle via inlandet. Kustvägen tar vi hem.
Maverick_ou812 skrev:Aldrig i livet!!!! Senast fick vi stå på din gård alldeles ensamma och lida i det fina solskenet!![]()
Självklart ska ni joina.
Kör till Eslöv istället, Stora Toget framför Sten Stensson ca: 11:30 - 11:40 nåt. Sen tänkte jag ta vägen upp mot Mölle via inlandet. Kustvägen tar vi hem.
Är det nu jag ska hoppa in efter att endast ha läst sidan 2 i denna diskussion och säga "Jo, det sa du nog allt" ??Mr K skrev:Nej, Det har jag väl inte sagt .... Full igen eller?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa... full o full.... lite lullig får man väl vara?Mr K skrev:Nej, Det har jag väl inte sagt .... Full igen eller?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schyssta kurvor är vi alltid intresserade av!!#57 Thundrace skrev:Vi kommer...finns ingen schysst kustväg...bättre att glida kusten upp och sen Bassholma neråt...Vi blir 2-3 st...Vi joinar upp på väg 117 mellan Eslöv och Landskrona strax innan det är dags att vika av på 110 norrut...jag kan vägarna uppåt om ni är sugna på schyssta böjar!
Undanflykter, undanflykter, undanflykter....PIX skrev:Skulle gärna ha hängt på o poserat lite, men jag kan ej för jag kommer vara i Kristianstad denna helg o köra minimoto.![]()
Men nu på onsdag dååååååååå ska ni få se på ett snyggt ställ med en som inte kan köra!![]()
![]()
![]()
Kolla in R o H delen om lördag den 14/5Mange_H skrev:Jag hänger gärna på om det går bra ?
ansluter isåfall på samma plats som Thundrace number fiftyseven
DU behöver inte oroa dig, detta är MIN körning och jag har ju redan så dåligt rykte att det kan kvitta.GSXR1100R skrev:Kaffetermosar & touringtempo brrrrrrrrrrrrrrVi kommer att få dåligt rykte.
Säg inte att ni är Radical Riders till R.O.H bara, säg att ni är Radical Touring [tm]Maverick_ou812 skrev:DU behöver inte oroa dig, detta är MIN körning och jag har ju redan så dåligt rykte att det kan kvitta.
Kalla DU ihop dina rutinerade förare så kan ni gazza så in i he-te och bibehålla det goda ryktet.![]()
Absolut!! Då "lånar" jag Radical Touring [tm] tills någon säger att jag inte får ha rubriken.GSXR1100R skrev:Säg inte att ni är Radical Riders till R.O.H bara, säg att ni är Radical Touring [tm]![]()
Radical Riders (snabba som satan i gatan)
Radical Touring (kaffethermos och tankväska i snigeltempo)
Radical Racing (banåkare som dyker i bollhavet)
Vassegoast, Radical Klanters heter den sista gruppen.Maverick_ou812 skrev:Absolut!! Då "lånar" jag Radical Touring [tm] tills någon säger att jag inte får ha rubriken.
Vad kallar vi dom som e snabba som satan i gatan och dyker med sina hojar i vårdiket då? Radical Kloters?![]()
Tack, du e gullenutt!GSXR1100R skrev:Vassegoast, Radical Klanters heter den sista gruppen.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |