#57 Thundrace
Ny medlem
Trist att vi missade varandra...men va fan..tredje gången gillt? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja för fan! Skam den som ger sig!#57 Thundrace skrev:Trist att vi missade varandra...men va fan..tredje gången gillt?![]()
Fan vad alla tycker det var ett lagom / skönt tempo?!?!*Superlight* skrev:Perfekt söndagsgas i skönt tempo med trevligt sällskap, det gör vi om igen snart![]()
Maverick_ou812 skrev:Fan vad alla tycker det var ett lagom / skönt tempo?!?!
Tänk på en sak... jag gasar allt vad jag kan!!!![]()
![]()
![]()
Ren mobbing det här.![]()
Maverick_ou812 skrev:![]()
Det varade mellan 08:36 och 11:24 sen var det någon som opponerade sig! Du kan vara lugn Rogerr, jag lämnar tillbaka Radical Touring [tm] till dig nu!
Ja Corben hade väl flippat ur helt...Rogerr skrev:Du kan ju glädjas åt att det var jag som såg senilgixxerns övertramp först.
Maverick_ou812 skrev:Fan vad alla tycker det var ett lagom / skönt tempo?!?!
Tänk på en sak... jag gasar allt vad jag kan!!!![]()
![]()
![]()
Ren mobbing det här.![]()
Maverick_ou812 skrev:Ja för fan! Skam den som ger sig!![]()
Tycker också det var trist att vi inte kom i tid men som sagt, vi hade ett giltigt skäl.
Tänk vilken "a´la carte" känsla (nytt låneord ur Von Vettets ordlista) det hade varit att rulla in i Mölle >20 hojar på rad!
Fast nästa gång har vi en gemensam samlingspunkt sen kör vi därifrån. Då slipper vi allt strul.
Vi ses!!
Hö hö hö#57 Thundrace skrev:Nästa gång tar vi träff vid verkstan.Pallar inte sitta still på hojjen i 40 min en gång till och vänta.. Måste hitta det förbannade stödet..Vi var 9 st så det hade blivit ett hyffsat pack....
Maverick_ou812 skrev:Hö hö hö![]()
Ja dit hittar vi ju.... det var ju där VI stod o väntade senast![]()
![]()
Ha ha ha!!! Jag vet!#57 Thundrace skrev:Det var ju liksom det jag menade med "tredje gången gillt"...![]()
Maverick_ou812 skrev:Ha ha ha!!! Jag vet!
Men då har jag ett förslag!
Den 6:e juni är det nationaldag och helgdag, varför inte också göra den till hojdag?!? Vi monterar svenska flaggor (och skånska) på hojarna och sen drar vi genom det skånska landskapet och bara mår gött!
Vad sägs om den pannkakan?!![]()
Maverick_ou812 skrev:Ha ha ha!!! Jag vet!
Men då har jag ett förslag!
Den 6:e juni är det nationaldag och helgdag, varför inte också göra den till hojdag?!? Vi monterar svenska flaggor (och skånska) på hojarna och sen drar vi genom det skånska landskapet och bara mår gött!
Vad sägs om den pannkakan?!![]()
Det får bli jethjälm och ansiktsfärg!! Det råkkar ju!wonderwizard skrev:KLOCKREN![]()
finns det ingen vattenlöslig färg man kan måla hjälmen med ?
Kommer gärna på TT men inte imorgon, måste ju packa....#57 Thundrace skrev:Jag är på...lägg en ny tråd så drar jag ihop busarna...under förutsättning att jag har hittat mitt förbannade stöd...för klumpigt att asa runt på ett depåstöd hela tiden....
Men icke att förglömma är det TT imorgon...välkomna..
Låter mycket, mycket bättre!!!Ducati Girl skrev:Håller med.. Skön runda vi körde i "nice" tempo...
( Låter det bättre Maverick??) Trevligt gäng var det oxå!
Ps, Peter visade ditt foto från Spanien![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden