Dags för en AW igen, fredag 5/11

Vart ska vi gå???

• Antal röstningar
    0
Tack för kul kväll, bra jobbat Sanna:tummenupp Inga hundralappar som hittades på diverse ställen denna gång, gick snarare med förlust på pengar denna gång:D, som vanligt när man går på krogen:D

Några hyss hann jag med också...:arsele

Tack för kul kväll, bra jobbat Sanna:tummenupp Inga hundralappar som hittades på diverse ställen denna gång, gick snarare med förlust på pengar denna gång:D, som vanligt när man går på krogen:D

Ja fan, det var skoj! Tackar och bockar!

Enda minuset är att jag höll på bli av med min jacka + en extra tröja som var inhängda.. slutade med att jag fick leta igenom hela jackförrådet själv för att hitta den,, det verkar svårt att hänga en jacka på rätt nummer.. :huvet

Vid närmare eftertanke var det så bra igår så att jag måste banga kvällens planer och ligga på soffan istället :tummenupp

Jodå, du och jag pratade allt. Och dansade. Och terrade Nilax. Så dig har jag koll på. :)

Ja det säger ju mycket. :rolleyes: Du får allt precisera dig en aning.
Mig kan du inte ha missat om du så var både döv och blind. Jag härjade ju värre än vad som var tillåtet! Tog obscena bilder (låtsades iaf) och utbytte hårnålar munledes med MadSuomiz bl a. :glömdet

Hehe ja jävlar hårnålarna höll jag på att glömma nästan ... Ja det va mysigt! :tummenupp

Vid närmare eftertanke var det så bra igår så att jag måste banga kvällens planer och ligga på soffan istället :tummenupp

Vet inte viken av dom här som passar bäst till ditt inlägg... Den :tummenupp eller den :tummenner

Hur som helst en jätte trevlig kväll jag hade skit kul säkert mycke roligare än dom runt omkring mig...
Tack Sanna för att du fixa en sån bra AW! :yoparty

:) Tackar själv för trevligt sällskap och mycke skratt

haha, mnrider och shadow.. the "hyss"-makers ;)

Men fan drinken var god måste du erkänna! :tummenupp

snart kommer bilder BTW! börja fasa!! :hihi

Last edited:
snart kommer bilder BTW! börja fasa!! :hihi

Om jag inte mins helt fel så har väl du en del bilder på mig?
Hur som helst ladda upp vad fan du villl jag tänkte ändå gå och gräva ner mig själv nu så jag slipper att skämmas mer! :tummenupp

Om jag inte mins helt fel så har väl du en del bilder på mig?
Hur som helst ladda upp vad fan du villl jag tänkte ändå gå och gräva ner mig själv nu så jag slipper att skämmas mer! :tummenupp

Du har tur.. min ajfån krånglar så jag har inte fått över bilderna på datorn än.. men det kommer.. mohahahah!

Domedagen är här!

Smakprov
9f24a1f0.jpg

22bcdfd6.jpg

39a2773e.jpg

<---:rodnar
2122f986.jpg

b6c8c494.jpg

film på ingång också... :cdevil

hehehe... lite av tumultet fångades på film också!

[YOUTUBE-ID]r8NglOcBZ1c[/YOUTUBE-ID]

det kom som på kommando :tummenupp

Naaaaw!! Den på BusAnna och Shadow är ju skitsöt! :tummenupp

Va sägeru Anna, ska vi ha honom att hålla reklamskylten när vi kör vår business nästa sommar?
Kanske attraherar lite kvinnliga kunder (eller lite gheeeeys...:arsele) också, men pengar som pengar. :D ;)

EDIT: NEEEEEJ!!! Jag såg filmen så nu tar jag tillbaka alltihop! :gnissla
Hur fan får man låta som en sketen fjortis i min ålder...?

Last edited:

Va sägeru Anna, ska vi ha honom att hålla reklamskylten när vi kör vår business nästa sommar?
Kanske attraherar lite kvinnliga kunder (eller lite gheeeeys...:arsele) också, men pengar som pengar. :D ;)

Största målgruppen ni kommer få är snygga cheyer och killlar som vill vara som jag :2cool

EDIT: NEEEEEJ!!! Jag såg filmen så nu tar jag tillbaka alltihop! :gnissla
Hur fan får man låta som en sketen fjortis i min ålder...?

hur?.. Hemligheten är alkoholen :tummenupp

AW med sporthoj = få klämma på 20 år yngre killar *dreggel dreggel*
Jag ÄLSKAR aw!! :)

ExsAckt! Vi är för gamla för å va kräsna! :tuttar

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma