Dags för en AW igen, fredag 5/11

Vart ska vi gå???

• Antal röstningar
    0
En vision av kvällen......:)

Bifogat

• 4196.jpg
    4196.jpg
    45.2 KB · Visningar: 42
  • party_1163497118_6606440_42018280.jpg
    party_1163497118_6606440_42018280.jpg
    33.8 KB · Visningar: 65
Sanna och anna är påväg in... Och dom är inte nytra nånstans... Tjooohooo :fyllisar

Ah, skönt.. man är inte den enda som grundar m ao.. gäller bara att se till att "grundandet" inte slutar i fosterställning innan man ens tagit sig till bussen....

Sitter på tåget nu på väg in. Ja jag Skriver från tunnelbanan(iPhone<3) Kommer vara där lite efter 18. Sitter massa jobbiga fjortisar på tåget men jag har musik i öronen så jag störs inte(iPhone<3)...

..kommer gå galet till ikväll och jag kommer dokumentera(iPhone<3);)

Sanna och anna är påväg in... Och dom är inte nytra nånstans... Tjooohooo :fyllisar

Det är så det ska låta! Har inte börjat än men jag kommer ikapp :tummenupp

Haha aa jag är på! Ska ta en macka nu bara så jag har nåt att spy upp sen blir det botten upp! :tummenupp

Det blir säker Perfa :tummenupp ikväll är det festa son det inte var någon morgondag! :fyllisar

Last edited:
Jahopp!

Ha en trevlig kväll, själv har jag jour hela helgen... :( Ingen AW för mig. Hade varit trevligt att få nylle till en å annan avatar/nick.

tack för en helt underbar kväll! Blonda servitrisen heter Helena btw. Ska ringa henne i morgon tänkte jag ;)

bilder och film i morgon :tummenupp

Tack för igår alla.Det var kanon och så många nya nyllen man fick till livs :D "underbart".....Tack för ett bra iniativ Sanna :yoparty

Tack för en sjukt kul kväll :rofl . Trött men mår ändå riktigt hyfsat :)

Ja tack för igår! Sanna o jag var som slirigast när vi kom, sen blev vi nyktrare allt eftersom, lite baklängeslekar liksom.

vad blev vi, 30 pers?

Kommer inte riktigt ihåg om jag sa hejdå eller om jag som vanligt bara smet iväg, men hejdå allihopa om jag missade. :)

Hälsa henne från mig :tummenupp
För övrigt mår jag som en kratta idag :zpy
Vem var du?:va
Tack för igår alla.Det var kanon och så många nya nyllen man fick till livs :D "underbart".....Tack för ett bra iniativ Sanna :yoparty
Tack för en sjukt kul kväll :rofl . Trött men mår ändå riktigt hyfsat :)
Igår var det så städat att alla missade att ta bilder. :tungan
Stöddiga påståenden och halvdanna bortförklaringar:D
Och ingen catfight blev det. Fast jag tycker vår business vi slog hand på kommer vara mycket mera givande. För alla! :kommerblirika :banana

:rodnar Höll på att glömma: Tack Sanna för att du ordnade AW:n åt oss! Det är sällan kul att vara arrangören. You tha best! :krama

Last edited:
Du glömde mig! :hej
Hahahaha! Nä, dig glömmer man väl inte så lätt! :D

Jag menade med mitt inlägg mer att jag inte tror jag hälsade på dessa. Vet inte vilka av alla närvarande som dessa var. Man hinner inte prata med alla SH:are på en ynka kväll tydligen. :(
Det får bli fler sånthär alltså. :banana

Hahahaha! Nä, dig glömmer man väl inte så lätt! :D

Jag menade med mitt inlägg mer att jag inte tror jag hälsade på dessa. Vet inte vilka av alla närvarande som dessa var. Man hinner inte prata med alla SH:are på en ynka kväll tydligen. :(
Det får bli fler sånthär alltså. :banana

Hehe nej tyvär så gör man nog inte de spec inte om det ska läggas upp bilder...
JAg har iof jätte mycke bilder på min mobil och INGEN är typ på mig... (Tror jag) :va har inte vågat kolla än..

Fast ska jag gå på fler såna här kvällar kommer jag nog bli ihjäl slagen till slut....
Nånting säger mig att jag inte borde dricka....

Och ingen catfight blev det. Fast jag tycker vår business vi slog hand på kommer vara mycket mera givande. För alla! :kommerblirika :banana

:rodnar Höll på att glömma: Tack Sanna för att du ordnade AW:n åt oss! Det är sällan kul att vara arrangören. You tha best! :krama

Vi pratades faktist vid lite :D. Jag härjade på dansgolvet i korallfärgad tröja och vi sa hejdå ute på gatan :hej

Hehe nej tyvär så gör man nog inte de spec inte om det ska läggas upp bilder...
JAg har iof jätte mycke bilder på min mobil och INGEN är typ på mig... (Tror jag) :va har inte vågat kolla än..

Fast ska jag gå på fler såna här kvällar kommer jag nog bli ihjäl slagen till slut....
Nånting säger mig att jag inte borde dricka....

Nejdå, du var så gullig :D

Last edited:
Vi pratades faktist vid lite :D. Jag härjade på dansgolvet i korallfärgad tröja och vi sa hejdå ute på gatan :hej
Jodå, du och jag pratade allt. Och dansade. Och terrade Nilax. Så dig har jag koll på. :)

Snygga fulla killen. Du ra?
Ja det säger ju mycket. :rolleyes: Du får allt precisera dig en aning.
Mig kan du inte ha missat om du så var både döv och blind. Jag härjade ju värre än vad som var tillåtet! Tog obscena bilder (låtsades iaf) och utbytte hårnålar munledes med MadSuomiz bl a. :glömdet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman