Dags för en AW igen, fredag 5/11

Vart ska vi gå???

• Antal röstningar
    0
Står ju i pollen att man skulle skicka pm o föreslå nått annat. Så jag föreslog hemma hos anna lr sanna, så har man inte så långt till sängen sen :slicka

Hur tänkte du nu? Jag bor ju på Gärdet. Det är ju jättelångt från Tumba.
OT visserligen men sen har du en jättekonstig smiley i din text, en gubbe som liksom vickar på tungan. :va

Jag har dålig koll på ställen, men jag pallar inte ett 18-årshak. Isåfall var väl Akkurat bättre?

Du sa ju idag att du bara ville komma till o sket i resten. Då är det bäst o hålla me brewdarna o låta dom tro de e dom som bestämmer.:tuttar

nänä, jag sa att det kommer tro att de har en chans att få ligga med mig men DET skiter jag i, ligga får de ej! Kapish!:D

Hur tänkte du nu? Jag bor ju på Gärdet. Det är ju jättelångt från Tumba.
OT visserligen men sen har du en jättekonstig smiley i din text, en gubbe som liksom vickar på tungan. :va

Jag har dålig koll på ställen, men jag pallar inte ett 18-årshak. Isåfall var väl Akkurat bättre?

Vi vuxna måste hålla ihop! Akkurat funkar bra för mig!:tummenupp

Jag vill inte åka till Söder. Föreslår Barcelona vid Sergels torg. Öl o tapas.

"öl och tapas"
"ligga"
"Barcelona"
"billig öl"
"bastu"
"tacos"
Ååååååååh vad jag vill följa med!!! :yoparty

Måtte fakking feber, slutkördhet efter veckan och mensäckel hålla sig borta på fredag!:gnissla

Bara för att man äter billigt på ett 18-års hak betyder ju inte att man måste stanna resten av kvällen...

Vi brukar äta på Hellströms och sedan ta en prommis till Fenix (oftast).

Folk ska ju ändå ut o röka efter maten så då kan man ju passa på att byta klientel på omgivningen:)

My 50 cent:)

Demokrati har aldrig fört nåt gott med sig, då får ju pöbeln vara med och bestämma.

Hellströms är soft.. Ljungrens funkar oxå, men det kan kanske vara lite halv-stekigt, så liggpotentialen för hojåkare är nog "sådär" där..
Det mesta på götgatan är ju okej för öldrickande.

Se till att inte hamna på ett ställe som kräver att man käkar för att få bord bara (Patrick's t ex)..

Är det här det som kallas "Polsk Riksdag" eller :va

Jerker, inga stekarställen nu.
JP blir så jobbig och man förstår inte vad han säger då :D

Skulle vara kul om man kunde köra nåt i stil med Ringvägen open.. Man tar en öl på varje ställe och man har 15min på sig att dricka upp den och alla börjar samtidigt den som kommer längst vinner.. Ganska enkelt och ganska kul! :tummenupp

[YOUTUBE-ID]WT6F2p9AJO4[/YOUTUBE-ID]

hänsyn gott folk.. jag vill gärna kunna komma in även om min ålder bara är 20. Men iofs kan jag ju bara säga att någon av er är mina päron. Någon av gamlingarna här som känner sig manad att leka farsa/morsa? :D

hänsyn gott folk.. jag vill gärna kunna komma in även om min ålder bara är 20. Men iofs kan jag ju bara säga att någon av er är mina päron. Någon av gamlingarna här som känner sig manad att leka farsa/morsa? :D

Du menar väl mormor och morfar? :va

Edit: Hänsyn finns det inget som heter en sån här kväll!

Skulle vara kul om man kunde köra nåt i stil med Ringvägen open.. Man tar en öl på varje ställe och man har 15min på sig att dricka upp den och alla börjar samtidigt den som kommer längst vinner.. Ganska enkelt och ganska kul! :tummenupp

[YOUTUBE-ID]WT6F2p9AJO4[/YOUTUBE-ID]

Kul idé! Fast kvällen lär ju inte bli så lång då, själv skulle jag vika ner mig innan första timman gått. =)

Lägg upp en bild på morsan så kanske jag tar me mig henne ;) :slicka

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...