MaudF
Liten, grön o elak!
Jag skulle bli överlycklig om nån kunde stoppa det i min öl... Vi kan byta glas om du vill?![]()
Jag tror inte du behöver någon Rohypnol. Du räcker som det är

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle bli överlycklig om nån kunde stoppa det i min öl... Vi kan byta glas om du vill?![]()
Lägg upp en bild på morsan så kanske jag tar me mig henne![]()
![]()
haha nä hon är upptagen, men jag kan höra om hon har någon polare i samma ålder, dvs 62 bast, som du kan ta med dig om du går igång på det![]()
![]()
Det var jag helt säker på att nån gjorde sist, du menar inte att du blir så däckad på bara öl?+!!
Ta med en sån till Mad Skills, han gjorde succe bland tantorna sist, och inte har han nån urskiljningsförmåga heller, allt med örhängen funkar!![]()
Det var jag helt säker på att nån gjorde sist, du menar inte att du blir så däckad på bara öl?+!!
Ta med en sån till Mad Skills, han gjorde succe bland tantorna sist, och inte har han nån urskiljningsförmåga heller, allt med örhängen funkar!![]()
Va?? Tycker du att Ljunggrens är stekarställe, vad de nu är för kriterier för det...![]()
Röstade på Fenix, men de andra ställen funkar för mig också.
Bara du ser till att ha stånd när du däckar. För vad är det för idé att ödsla Roppar på dig om man inte kan utnyttja dig?Jag skulle bli överlycklig om nån kunde stoppa det i min öl... Vi kan byta glas om du vill?![]()
Haaahahahahaaa! *poooooof, psssss* sa det så var hans manliga ego punkterat.Det var jag helt säker på att nån gjorde sist, du menar inte att du blir så däckad på bara öl?+!!![]()
Bara du ser till att ha stånd när du däckar. För vad är det för idé att ödsla Roppar på dig om man inte kan utnyttja dig?![]()
Hahaha! Ja, det vet jag väl inget om, jag får ta ditt ord på det.Ska du hoppa kråka i sparrislandet, så se till att landa rätt!![]()
Hahaha! Ja, det vet jag väl inget om, jag får ta ditt ord på det.
Men den här AW:n tänker jag fan inte missa! Får väl ta ledigt på fredag och bara sova under dan så jag orkar med en liten kväll i stora stan. Har inte hälsat på hojen heller på säkert över en månad, så lite SH:are får duga som substitut så länge.
Alltså, nu menar jag inte att skriva att jag tänker klättra på han med sparrisen. Menar bara bärsa och ljuga lite, såntdär som är trevligt även utan sexuella anspelningar.![]()
Hahaha
![]()
fick inte ligga förra gången så jag kommer inte![]()
Fan, det här låter ju riktigt trevligt.
Har allt ronk och fippel med huset, mäklare, besiktning, energideklaration och andra lösa trådar knytits samman till på fredag så dyker jag upp. Sälja hus är jobbigt!
När jag tänker efter så är nog en AW precis vad jag behöver.
Snacka skit är jag bra på, även om jag i relation till en å annan övrig medlem är novis både i medlemstid och inlägg/kändisskap (Läs spammande) räknat. Dricker å ligger gör jag med så det här ska nog gå bra.
Så ser ni en vilsen stackare med längre hår på hakan än huvudet ta hand om honom. Då har ni gjort dagens goda gärning! Eller i alla fall vrid mig i rätt riktning och ge mig en spark i arslet...![]()
Får man dyka upp fast man är gammal och ful? Eller är detta en helt intern grej?
Får man dyka upp fast man är gammal och ful? Eller är detta en helt intern grej?
Om man inte fick det skulle det vara tomt så när som på Shadow som får stå ensam i baren och dricka saft![]()
Perfa, då är jag ovanligt väl kvalificerad för en gångs skull....Hjärtat, dom som inte är gamla å fula behöver inte gå på SH-pubar.Ses då!
Klart vi ska ta hand om dig!
Klart du kommer ångra dig!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |