Dags för en AW igen, fredag 5/11

Vart ska vi gå???

• Antal röstningar
    0
Jag skulle bli överlycklig om nån kunde stoppa det i min öl... Vi kan byta glas om du vill? :)

Det var jag helt säker på att nån gjorde sist, du menar inte att du blir så däckad på bara öl?+!!:brinnerup

haha nä hon är upptagen, men jag kan höra om hon har någon polare i samma ålder, dvs 62 bast, som du kan ta med dig om du går igång på det :arsele ;)

Ta med en sån till Mad Skills, han gjorde succe bland tantorna sist, och inte har han nån urskiljningsförmåga heller, allt med örhängen funkar! :tummenupp

Last edited:
Det var jag helt säker på att nån gjorde sist, du menar inte att du blir så däckad på bara öl?+!!:brinnerup

Ta med en sån till Mad Skills, han gjorde succe bland tantorna sist, och inte har han nån urskiljningsförmåga heller, allt med örhängen funkar! :tummenupp

Hahaha

01.jpg

Det verkade som jag gjorde bra intryck på tant Anna och Sanna också iofs :tummenupp

oh no I just didn't..?!:FU

Va?? Tycker du att Ljunggrens är stekarställe, vad de nu är för kriterier för det...:va :D

Röstade på Fenix, men de andra ställen funkar för mig också.

Nej, jag tycker inte att Ljungrens är ett stekarställe.. men det är mkt drinkar och inte så mkt sh hoodies och slitna kläder.. så det finns säkert folk som tycker det :)

Fenix är bra.

Jag skulle bli överlycklig om nån kunde stoppa det i min öl... Vi kan byta glas om du vill? :)
Bara du ser till att ha stånd när du däckar. För vad är det för idé att ödsla Roppar på dig om man inte kan utnyttja dig? :D

Haaahahahahaaa! *poooooof, psssss* sa det så var hans manliga ego punkterat. :hihi:hihi

Last edited:
Ska du hoppa kråka i sparrislandet, så se till att landa rätt!:tummenupp
Hahaha! Ja, det vet jag väl inget om, jag får ta ditt ord på det. :D
Men den här AW:n tänker jag fan inte missa! Får väl ta ledigt på fredag och bara sova under dan så jag orkar med en liten kväll i stora stan. Har inte hälsat på hojen heller på säkert över en månad, så lite SH:are får duga som substitut så länge. :krama
Alltså, nu menar jag inte att skriva att jag tänker klättra på han med sparrisen. Menar bara bärsa och ljuga lite, såntdär som är trevligt även utan sexuella anspelningar. :)

Fan, det här låter ju riktigt trevligt.

Har allt ronk och fippel med huset, mäklare, besiktning, energideklaration och andra lösa trådar knytits samman till på fredag så dyker jag upp. Sälja hus är jobbigt!

När jag tänker efter så är nog en AW precis vad jag behöver.

Snacka skit är jag bra på, även om jag i relation till en å annan övrig medlem är novis både i medlemstid och inlägg/kändisskap (Läs spammande :) ) räknat. Dricker å ligger gör jag med så det här ska nog gå bra.

Så ser ni en vilsen stackare med längre hår på hakan än huvudet ta hand om honom. Då har ni gjort dagens goda gärning! Eller i alla fall vrid mig i rätt riktning och ge mig en spark i arslet... :tungan

Hahaha! Ja, det vet jag väl inget om, jag får ta ditt ord på det. :D
Men den här AW:n tänker jag fan inte missa! Får väl ta ledigt på fredag och bara sova under dan så jag orkar med en liten kväll i stora stan. Har inte hälsat på hojen heller på säkert över en månad, så lite SH:are får duga som substitut så länge. :krama
Alltså, nu menar jag inte att skriva att jag tänker klättra på han med sparrisen. Menar bara bärsa och ljuga lite, såntdär som är trevligt även utan sexuella anspelningar. :)

Kul om du kommer!:tummenupp

ExaCkt! Som min mamma säger, det finns nån för alla! Å tamejtusan, tantan hade rätt, det finns tom en för Madz!

fick inte ligga förra gången så jag kommer inte :(

Nähä. Men om alla som inte fick ligga sist (eller gången före, eller gången före gången före, eller gången före gången före gången före) inte skulle komma så blire inge AW. Det är liksom det vi som aldrig får ligga gör, vi går på SH-pubar istället. Capish? :tummenupp Ses på fredag då.

Last edited:
Fan, det här låter ju riktigt trevligt.

Har allt ronk och fippel med huset, mäklare, besiktning, energideklaration och andra lösa trådar knytits samman till på fredag så dyker jag upp. Sälja hus är jobbigt!

När jag tänker efter så är nog en AW precis vad jag behöver.

Snacka skit är jag bra på, även om jag i relation till en å annan övrig medlem är novis både i medlemstid och inlägg/kändisskap (Läs spammande :) ) räknat. Dricker å ligger gör jag med så det här ska nog gå bra.

Så ser ni en vilsen stackare med längre hår på hakan än huvudet ta hand om honom. Då har ni gjort dagens goda gärning! Eller i alla fall vrid mig i rätt riktning och ge mig en spark i arslet... :tungan

Klart vi ska ta hand om dig! :krama
Klart du kommer ångra dig! :brinnerup

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...