Dags för en AW igen, fredag 5/11

Vart ska vi gå???

• Antal röstningar
    0
Jag fick visa leg på systemet för ett par veckor sen så jag lär passa in.

Edit: Fast jag dricker inte öl mer än i undantagsfall. Tacos äter jag inte heller. :gnissla

Fan vad nödbedd du är då.
Ska du me eller inte?

Jag är sugen, men gillar inte lammkött:va

Vad skall vi hitta på i bastuklubben för att locka folk nu när vi har fått hård konkuren av Sanna och anna. Alla vet ju att dom har butiken öppen så fort det vankas arter work, jag hörde även rykten om klippkort och grupprabatt!

Så här entreprenörer emellan kan jag tipsa om att sista-minuten-erbjudanden alltid går hem! :tummenupp

Jag är sugen, men gillar inte lammkött:va

Du kommer tacka ja till vad du får! Försöka lura i oss att du kan välja?? :arsele

Men även om jag är väldigt ung för att vara så mogen :tuttar så känns 18-års-hak inte så lockande. Risken är väl att en del av oss drar vidare ganska fort?

Last edited:
Bastuklubben utlovar

Från och med 1.05

[YOUTUBE-ID]WPxuGuVNsCg[/YOUTUBE-ID]

.........Du kommer tacka ja till vad du får! Försöka lura i oss att du kan välja?? :arsele
..........?

Jag har tackat ja till vad jag fått i 25 år och det har inte givit några heta nätter så jag har börjat prova att tacka nej istället.

Funkar precis lika bra och man blir inte lika besviken:tummenupp
Av någon outgrundlig anledning kallas det win-win:va

Ngt lammkött lär inte dyka upp på en SH-pub. Men en seg biff kanske :D

Sega biffar förlänger njutningen, det var iallafall svaret jag fick för 25 år sedan då jag skrev till Martin Timell och TV-programmet Bullen.

-Och som vanligt så är det inte brevskrivaren som medverkar i sketchen.....:D

Last edited:
Jag har tackat ja till vad jag fått i 25 år och det har inte givit några heta nätter så jag har börjat prova att tacka nej istället.

Funkar precis lika bra och man blir inte lika besviken:tummenupp
Av någon outgrundlig anledning kallas det win-win:va

Äsch Sluta trams nu!
Prova tacka ja en gång och jag lovar att du kommer att få en av dom hetaste nätterna ever när din fru får se vad du har släpat hem från krogen! :tummenupp

2000-talets tjejer är inte som förr... :fakta

Äsch Sluta trams nu!
Prova tacka ja en gång och jag lovar att du kommer att få en av dom hetaste nätterna ever när din fru får se vad du har släpat hem från krogen! :tummenupp

2000-talets tjejer är inte som förr... :fakta

Eh...Ok då.
Ska jag vara ärlig så är det nog som BusAnna skriver....:gnissla

Det är liksom aldrig någon som frågat, så ur det perspektivet är 2000-talets tjejer lika som förr.:huvet

Men jag håller mig nära dig nästa gång så kanske det ändrar sig:tummenupp

Inte för att vara den som är den men.. Tillåmed jag känner mig uråldrigt gammal när jag är på Hellströms... Hur ska ni gamla gamar till SH-folk känna er? :D dam dam dam

Men om man vill både bastuböga och äta tacos då? :( :gråta

Men om man vill både bastuböga och äta tacos då? :( :gråta

Ta med matlåda?

Inte för att vara den som är den men.. Tillåmed jag känner mig uråldrigt gammal när jag är på Hellströms... Hur ska ni gamla gamar till SH-folk känna er? :D dam dam dam

Pratade med Sanna tidigare och vi byter ställe om nån har ett bättre förslag, så ös på!

Last edited:
Eh...Ok då.
Ska jag vara ärlig så är det nog som BusAnna skriver....:gnissla

Det är liksom aldrig någon som frågat, så ur det perspektivet är 2000-talets tjejer lika som förr.:huvet

Men jag håller mig nära dig nästa gång så kanske det ändrar sig:tummenupp

Ja du får hålla dig nära mig nästa gång du kan få alla tjejer om du vill och om jag kommer..
Bara jag får behålla hojen och hunden så är jag nöjd! :tummenupp

Edit: Vekar vara väldigt dött i den här tråden... Undra om det ens blir nån AW?
Inget spam överhuvetaget i denna tråd... Tråkig MYCKET tråkigt. Jag är besviken..
Inte ens TS själv kan vara här och spama när det väl behövs som mest, det om något måste väl ändå kunna kalls för tragiskt....? :va

Last edited:
Senaste nytt!!

Så, nu tänkte jag vara "inte som alla andra" kör med demokrati denna gång dvs vi röstar gemensamt fram vart vi ska gå. Den krog med flest röster "vinner" Om förslagen inte duger så skickar man ett PM till mig så lägger jag till det i listan. Det går som ni förmodligen vet att ha 25 alternativ men jag kommer hålla det på 10st de som är minst poppis åker ut. Har alla hajjat???

Last edited:
Skit i demokrati, bestäm du!

(För övrigt så är "dålig lokal" bara en dålig ursäkt till att någon inte skulle dyka upp)

Last edited:
Jag röstar på Red light district helt klart det bästa stället! :fakta
Fast det fanns tyvär inte som alternativ men annars tycker jag att hellströms verkar vara ett gansak trevligt ställe...
Ganska stort och trevlig miljö inte jätte hög musik så man hör vad man tänker och sen billig öl...
Huruvida åldern är på de andra som är där är för mig ganska ointressant så länge det är över 18 och ställer upp på vad som helst! :tummenupp

Känns lite som det beror på vad man vill. Ska vi bara gå ett gäng och ta en öl och snacka skit som vilken dödlig som helst är ju Tiffanys bra. Men vill vi dra ut och partaja loss som fan och komma in som helt gäng i sporthojtröjor och se ut som en liten trupp så är det ju att föredra en klubb.

Men sturehak känns bara ytligt. Jag tar hellre något rockhak.. dock inte kellys för där kommer jag inte in:rodnar

Känns lite som det beror på vad man vill. Ska vi bara gå ett gäng och ta en öl och snacka skit som vilken dödlig som helst är ju Tiffanys bra. Men vill vi dra ut och partaja loss som fan och komma in som helt gäng i sporthojtröjor och se ut som en liten trupp så är det ju att föredra en klubb.

Men sturehak känns bara ytligt. Jag tar hellre något rockhak.. dock inte kellys för där kommer jag inte in:rodnar

Du sa ju idag att du bara ville komma till o sket i resten. Då är det bäst o hålla me brewdarna o låta dom tro de e dom som bestämmer.:tuttar

De tre stösta älskarna mänskligheten skådat!
Sanna har koll på bitarna :D

Ps. du kan ta bort m.fl Ds.

Står ju i pollen att man skulle skicka pm o föreslå nått annat. Så jag föreslog hemma hos anna lr sanna, så har man inte så långt till sängen sen :slicka

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...