vi är alla lika, ]
Det är vi då verkligen inte.
Fan vad Mackan måste vara lack nu när tråden enbart består av självgott, vänsterliberalt ryggdunkande.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vi är alla lika, ]
Det är vi då verkligen inte.
Fan vad Mackan måste vara lack nu när tråden enbart består av självgott, vänsterliberalt ryggdunkande.![]()
DNA talar ju emot dig...Det är vi då verkligen inte.
Nu är det så att jag är individualist och ser egenheter på gott och ont i alla människor. Skulle nog vilja påstå att ert ihopklumpande av folk tyder på antihumanism. Typiskt sossebeteende - Ingen ska tro att han är nåt. En tes som tyvärr tillämpas alldeles för hårt i svenska skolan och drar ner dom duktiga eleverna till dom sämres nivå.
Ni kan komma dragande med DNA-teorier hur mycket ni vill men faktum är att jag är t.o.m väldigt olik min biologiske bror och ännu mer olik Kuntakinte i mörkaste Afrika. Men det kanske krävs en humanare syn på saker och ting för att inse det.
Bettis>> Arg? Gud? WTF?
ett annat typiskt karaktärsdrag av den arge/religiöse, är att göra det enkelt för sig och inte bemöta argument med motargument utan komma med liknelser och 'sanningar' som inte är förankrade i vardagen, möjligtvis då enkom bara för just den personen.
anser du dig förresten, ha en human människosyn?
Svårt att komma med vetenskapliga motargument mot att DNA:t fungerar som det gör. Särskilt eftersom ingen känner till allt om DNA. Jag tycker nog att mina argument är mycket mer vardagsförankrade än något som du läst om en forskare i Vetenskapens värld. Sug på orden lite - ..förankrade i vardagen...- är en labbsal din vardag? Suck.
Human människosyn? Eftersom jag anser att folk i allmänhet kan vara idioter (Säg 50/50 - idioter/goa människor. För att hårddra det) så är det kanske att ta i att kalla det en traditionellt "human människosyn" alá Moder Teresa. Däremot ger jag alla människor chans att visa för mig vad för typ av person den är, om den personen sen väljer att bete sig som en idiot, otrevlig och allmänt dum i huvudet, så är det personen i frågas val.
Men. Jämfört med sosseteorin som bla du lever efter är mitt sätt bra mycket mer humant. Att vara avundsjuk och försöka dra ner dom som lyckas bättre eller sticker ut är ingen trevlig människosyn. Personlighet och karisma bör uppmuntras!
mycket märkligt, vi känner inte varandra och har aldrig träffats heller, men du verkar veta både det ena och det andra om mig. trevligt trevligt...
du krånglar in dig själv i ett stort hav av sk. argument och kommer inte med någonting konstruktivt utan ser bara en möjlighet i att leverera kommentarer utan innehåll, gång efter annan.
dna är korrekt men 'ingen känner till allt om det' trots allt och du använder det i ditt försvar av dina 'argument'.
och den första egenskapen du ger människan i din 'humana människosyn' är att folk är idioter.
kan inte du bara ställa dig framför en spegel och fråga dig själv varför du är så arg? kan inte du prata med någon nära dig om det?
kan inte du bara ställa dig framför en spegel och fråga dig själv varför du är så arg? kan inte du prata med någon nära dig om det?
VA!?![]()
![]()
Är det mig du skriver till? Hur får du fram allt det där ur vad jag har skrivit? Allvarligt - du har faktiskt problem. Gå inte och gnäll till moderatorerna nu igen snälla..:golbög
Lägger ner snacket med dig. Det är inte lönt.
Jag tror att några SSU:are och några från Ung Vänster doppade honom i toaletten som liten. Sedan dess blir han rabiat så snart han ser meningsmotståndare och kallar dem kommunister eller sossar i så gott som ALLA inlägg han skriver.
Jag tror han stämplar sina meningsmotståndare som "sossar" eller "kommunister" i säkerligen 70% av alla inlägg och ändå är det han som beklagar sig för att alla andra "tillskriver honom åsikter".....
För varje inlägg som kallar honom vare sig det ena eller andra har han hunnit stämpla folk i minst fem av sina egna inlägg...
VA!?![]()
![]()
Är det mig du skriver till? Hur får du fram allt det där ur vad jag har skrivit? Allvarligt - du har faktiskt problem. Gå inte och gnäll till moderatorerna nu igen snälla..:golbög
Lägger ner snacket med dig. Det är inte lönt.
Om vi nu ska dela in världen i sossar och moderater, bara för enkelhetens skull och att det då skulle betyda att sossar tror på vetenskap och moderater på "vardagsförankrade" teorier så vet jag vilken sida jag vill tillhöra!Svårt att komma med vetenskapliga motargument mot att DNA:t fungerar som det gör. Särskilt eftersom ingen känner till allt om DNA. Jag tycker nog att mina argument är mycket mer vardagsförankrade än något som du läst om en forskare i Vetenskapens värld. Sug på orden lite - ..förankrade i vardagen...- är en labbsal din vardag? Suck.
Det är onekligen lite underhållande men hur orkar ni?
hojsäsongen är över![]()
Säker på det? Jag har hört av en kille vars kusins halvbror kör roadracing att man faktiskt kan köra mc året om! Så då måste det vara så! Pilutta dig!![]()
RASIST!!! VAR ÄR DEN HUMANA MÄNNISKOSYNEN?????!!!!Säker på det? Jag har hört av en kille vars kusins halvbror kör roadracing att man faktiskt kan köra mc året om! Så då måste det vara så! Pilutta dig!![]()
Jag har tänkt samma tanke men inte kommit på något bra svar.Ekorrhjul igen, det går ju bara om och om och om igen...
Markus drar igång flejmtråden sen tar det inte lång tid innan bazooka med flera kommer med sina bevis "Jag vet minsann för mina kusiners farsa är polis så då måste det vara såhär...".
Det är onekligen lite underhållande men hur orkar ni?
Är det inte förresten lite dålig fart i dumpforumet??
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|