SM_Putte
SDC Racing Team eller nå´t.......
...gå ner i garaget och fixa till älsklingen lite. Montera på SM grejjerna och passa på att byta bromsvätska och pads. Behöver nog byta däck oxå men det kan vänta lite, får ta och burna upp dem först....Någon som har förslag på goa däck? Nu kör jag på Pirelli MT Corsa.
