Dags att stå på egna ben

bikerwoman skrev:
Välkommen, kul med fler tjejer :tummenupp
Tycker att vi ska dra ihop en tjejkörning i norrort snart, var skitkul förra året när vi körde söderut, men den här gången är det vår tur tycker jag!
:yoparty
Vad kul! :hoppa Klart att jag hakar på. Hur många var ni förra året?
Tack för välkomnandet!

Nobody skrev:
Jag brukar åka hemifrån mellan 07.00 och 07.15 oftast. Jag bor nästan mitt emot golfbanan så jag kommer från det hållet och beger mig mot stan.

2 tillfällen?!?!? Hos oss slås vi om vem som ska göra maten. Blir det röstning hos oss så vinner jag då ungarna är på pappas sida :yoparty Jag tror Johan hade nog kallt räknat med att du skulle stå för det misstänker jag :rolleyes:
Bor ni i gula eller det röda huset? Så vi vet vart vi kan åka och fika..Men, ni var inte sigtunabor från början? Ni var uppifrån, va? Möter du någon blågrön V70 som tokblinkar med hellyset på morgarna så är det jag... :hej

välkommen hit till en beroendeframkallande sida :lol

biker skrev:
Bor ni i gula eller det röda huset? Så vi vet vart vi kan åka och fika..Men, ni var inte sigtunabor från början? Ni var uppifrån, va? Möter du någon blågrön V70 som tokblinkar med hellyset på morgarna så är det jag... :hej

Blågrån.... halv blå halv grön lr?

Jag bor bakom dom husen, man ser inte huset från vägen. Jag har förklarat var vi bor för Johan så han vet (påstår sig veta iaf) var vi bor så Ni är välkommna på fika. Han jiddra något om en kväll lr så..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT