Dags att hetsa inför Finalen i NEC/REC Anderstorp

Måste bara inflika litegrann... Definitionen på kaos är att det är organiserad oordning, dvs det GÅR att räkna ut vilket väder det ska bli :mattias

Dock jävligt svårt att beräkna, och lär ju kräva exakta formler och försmodligen ganska så stor beräkningskraft, men det GÅR :D

Har jag hävdat något annat?
"vilket gör att det är i det närmaste omöjligt att göra helt korrekta prognoser"

Det lär inte gå att göra då ett av de stora problemen är mätdatat man utgår ifrån. Ytterst små förändringar/felaktigheter i det får ytterst stora konsekvenser. Så rent praktiskt så går det inte... ;)

Har jag hävdat något annat?
"vilket gör att det är i det närmaste omöjligt att göra helt korrekta prognoser"

Det lär inte gå att göra då ett av de stora problemen är mätdatat man utgår ifrån. Ytterst små förändringar/felaktigheter i det får ytterst stora konsekvenser. Så rent praktiskt så går det inte... ;)
Nej, jag ville bara påpeka det :) Praktiskt en omöjlighet, true that!

Senaste vädret från svt :) :) :)

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    24.2 KB · Visningar: 51
Meterologisk inst i Norge

Her er det tut og kjør:tummenupp

Anderstorp, Gislaved kom, Sverige Legg til i mine steder
Prognose for de kommende dagene i Anderstorp.

Temp Nedbør Vind
Fredag
02:00 9° C 0.2 mm 6 m/s
08:00 7° C 0.3 mm 5 m/s
14:00 7° C 0.3 mm 6 m/s
20:00 5° C 0 mm 3 m/s

Lørdag
02:00 0° C 0 mm 2 m/s
08:00 0° C 0 mm 1 m/s
14:00 7° C 0 mm 2 m/s

Søndag
14:00 12° C 0 mm 6 m/s

Och inte vilken styrning som helst. Ryktet säger att du har fått in foten hos ett topp-team. Det är bara att gratulera att du nu äntligen får material och teamkollegor som du förtjänar!!! :)
Ja det är tur att man äntligen börjar komma upp sig inom roadracingen :tummenupp

Last edited:
Du är sannerligen en riktig viking. En timmes köra i fem plusgrader... :näsblod
Underhudsfett Bingo, underhudsfett...
Äntligen kommer min investering att löna sig, visste att den dagen skulle komma förr eller senare. :D

Det är den här jag inte riktigt gillar. Hur man kan få den till bra vetifan, jag hoppas bara smhi har fel..
Ja, bara det är "fel" på rätt håll...

Last edited:
Äntligen kommer min investering att löna sig, visste att den dagen skulle komma förr eller senare. :D
Hähä, ibland har man glädje av att vara skapt som en säl :D

Ja, bara det är "fel" på rätt håll...

Vinterdäcken till bilen är laddade i bagageluckan nu iaf, så man inte halkar av på vägen dit :D

Ser lovande ut för Mortec.
Blir ju samma väder som dom har hela somrarna där uppe där dom bor.
Nu kanske till o med bilen håller hela vägen när den slipper bli varm av att åka söderöver. :)

Jag kommer ladda med lovickavantar :tummenupp

Det som oroar mig mest är han med rosa benvärmare :va

Last edited:
Back