Wagge
Kiruna?
Bara o börja dubba slicksen nu alltså 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste bara inflika litegrann... Definitionen på kaos är att det är organiserad oordning, dvs det GÅR att räkna ut vilket väder det ska bli
Dock jävligt svårt att beräkna, och lär ju kräva exakta formler och försmodligen ganska så stor beräkningskraft, men det GÅR![]()
Nej, jag ville bara påpeka detHar jag hävdat något annat?
"vilket gör att det är i det närmaste omöjligt att göra helt korrekta prognoser"
Det lär inte gå att göra då ett av de stora problemen är mätdatat man utgår ifrån. Ytterst små förändringar/felaktigheter i det får ytterst stora konsekvenser. Så rent praktiskt så går det inte...![]()
Senaste vädret från svt![]()
![]()
![]()
Smhi är klart bäst att titta på eftersom de gör prognoser uppdelat på dagarna. Svt, tv4 m.fl hämtar ju sitt väder från smhi.
Du behöver inte vara ledsen, det ser rätt bra ut på SMHI ocksåTyst med dig! Jag tittar där vädret är bäst!
Du behöver inte vara ledsen, det ser rätt bra ut på SMHI också![]()
Du är sannerligen en riktig viking. En timmes köra i fem plusgrader...Du behöver inte vara ledsen, det ser rätt bra ut på SMHI också![]()
Ja det är tur att man äntligen börjar komma upp sig inom roadracingenOch inte vilken styrning som helst. Ryktet säger att du har fått in foten hos ett topp-team. Det är bara att gratulera att du nu äntligen får material och teamkollegor som du förtjänar!!!![]()
Underhudsfett Bingo, underhudsfett...Du är sannerligen en riktig viking. En timmes köra i fem plusgrader...![]()
Ja, bara det är "fel" på rätt håll...Det är den här jag inte riktigt gillar. Hur man kan få den till bra vetifan, jag hoppas bara smhi har fel..
Hähä, ibland har man glädje av att vara skapt som en sälUnderhudsfett Bingo, underhudsfett...
Äntligen kommer min investering att löna sig, visste att den dagen skulle komma förr eller senare.![]()
Arrrrf, arrrrf!!Hähä, ibland har man glädje av att vara skapt som en säl![]()
Underhudsfett Bingo, underhudsfett...
Äntligen kommer min investering att löna sig, visste att den dagen skulle komma förr eller senare.
Ja, bara det är "fel" på rätt håll...
Avresa imorgon kl 06:00, bara att hoppas att den håller!Ser lovande ut för Mortec.
Blir ju samma väder som dom har hela somrarna där uppe där dom bor.
Nu kanske till o med bilen håller hela vägen när den slipper bli varm av att åka söderöver.![]()
Tankat glykol? Spade? snökjedjor?Raggsockor ?Lovvikavantar? Knasluva? Täckbyxor?Avresa imorgon kl 06:00, bara att hoppas att den håller!![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |