Dags att hetsa inför ERF Anderstorp

Strider skrev:
Det är väl FET som beställt. Mårtensson behöver väl vila efter insatsen i helgen och mäster själv börjar väl bli körsugen.

Mäster själv skall väl inte köra vad jag vet utan hålla på med nån annan bollsport....

Klart vi hoppas på regn..allt för att se farbror gsxr45657468rrstsr fara omkring med ett regn av semiorange färg efter som typ inte tålde ett i våra kretsar helt okänt drivmedel... :)

#57 Thundrace skrev:
Mäster själv skall väl inte köra vad jag vet utan hålla på med nån annan bollsport....

Klart vi hoppas på regn..allt för att se farbror gsxr45657468rrstsr fara omkring med ett regn av semiorange färg efter som typ inte tålde ett i våra kretsar helt okänt drivmedel... :)
Mumlan har insett sina begränsningar, därför petar han sig själv ifrån sitt eget team.

Strider: Vart skickar jag pengarna (för du gav väl honom den trasiga "håller enbart i 22 varv sedan går den i bitar"-ramen?)?

GSXR1100R skrev:
Mumlan har insett sina begränsningar, därför petar han sig själv ifrån sitt eget team.

Aj fan...tänkte inte jag skulle avslöja det men hörde att ni två skulle till nån grekisk ö tillsammans...jaja...klistermärken förberedda.. :pannkyss :D

Freppa skrev:
Strider: Vart skickar jag pengarna (för du gav väl honom den trasiga "håller enbart i 22 varv sedan går den i bitar"-ramen?)?

22 varv??? Men varför gnälla...då har ni ju åtminstonde tredublat hållbarheten på det dem hade... :D

GSXR1100R skrev:
Begränsningar...fattar inte vad du menar...dem kom ju inte ens på pallen....var ju typ 11 varv efter...Mumlan körde skit-bra...Hade dem bara haft lite ork i snurran så vete fan om dem inte hade fixat det..Dem körde kalas-snyggt,men tyvärr så räcker ju inte suckan på rakorna...

Men heder åt Pappunen,på gränsen till en ära att bli omåkt av nån som vet vad dem håller på med,kunde inte annat än bli imponerad på hur snyggt han skötte alla omkörningar,tog sig till och med tid att be om ursäkt om han råkade komma i närheten... :tummenupp

Strider skrev:
Varsegoast, lycka till med hopbyggandet.
Snart kommer moroten oxo, det blir pyssel och papp efter Anderstorp, ska bli skitkul att bygga en Hindenburgdödare.

Läckert med svart ram och orange vattenfärgslack :D

(Bor Freppa i Kartago?)

Kristian Salö skrev:
Kommer GodDag Racing att köra så är allt en förbättring...

22 varv hade åtminstone varit 2200% förbättring :kryckor
Hohohoho det ser ut att bli regn :D

Back