Dags att hetsa i NEC & REC, Anderstorp 2-3 maj

Men robban körde ju så snabbt att han crashade så gör inte det :arsele

Skåneligan är för övrigt väldigt nöjda med träningen!!! Vi körde ruskigt många 38 tider med sunkdäck. Och jag satte 1,37,7 som teamets snabbaste under helgen!!!

Ska bli rikgtigt roligt på lördag!!!!

/ Olof

Ingen har kraschat. Hojen är fortfarande hel, så jag förstår inte vad ni snackar för dynga.

dom 2 som kommer fajtas e ju skåneligan å allt i däck ni andra verkar ju åka lite slöare å skåneligan åker ju ändå John Deer hallå eller!!

dom 2 som kommer fajtas e ju skåneligan å allt i däck ni andra verkar ju åka lite slöare å skåneligan åker ju ändå John Deer hallå eller!!

Zzzzzzz...... Alltid näck har DonQ med i laget, och han tog ju för fanken två dagar på sig att komma ner på 1.40. Även Skåneligan körde i två dagar och bara en utav dem var liiiiite snabbare än tex vad jag var efter ETT pass på sura däck som hade gåt dagen innan. Men det är skönt att någon tippar med hjärtat.

1,41.68 på sista passet. Du är drygt en sekund för långsam som vanligt. Imorgon kliver jag under 1,40.xx, sedan ska jag köra varje dag denna veckan med målet att spöa oscars tider.

Då ska vi se då... Jag åkte alltså 1.40 på söndagen. Inte nått vidare men tillräckligt för att iaf rädda hedern. Vad gjorde Bernström? Ingen förbättring på söndagen från sina 1.41. Detta beroende på en kombination av gammal stel kropp, fegt sinne samt brist på motorcykel efter att Robban slängt den i gruset (igen). Hörde jag något om att en kit-motor kokade också?

Lycka till på lördag.

Då ska vi se då... Jag åkte alltså 1.40 på söndagen. Inte nått vidare men tillräckligt för att iaf rädda hedern. Vad gjorde Bernström? Ingen förbättring på söndagen från sina 1.41. Detta beroende på en kombination av gammal stel kropp, fegt sinne samt brist på motorcykel efter att Robban slängt den i gruset (igen). Hörde jag något om att en kit-motor kokade också?

Lycka till på lördag.

Ingen motor har kokat, hojen är hel, jag hade viktigare saker för mej än att köra motorcykel.

Skönt att höra att allt är som vanligt ;)
Ursäkter och undanflykter.. Fast rätt bra tider ändå för alla inblandade ;)

För alla utom DonQ!! :fakta

Och Humlan.

Men ja, det är oroväckande att hela Skåneligan & Diablo666 Svea Edition körde så bra.

Och angående Humlans försök att mörka alla incidenter så låter det som Shaggy:

-But she caught me on the counter
-It wasn't me
-Saw me bangin' on the sofa
-It wasn't me
-I even had her in the shower
-It wasn't me
-She even caught me on camera
-It wasn't me

She saw the marks on my shoulder (It wasn't me)
Heard the words that I told her (It wasn't me)
Heard the scream get louder (It wasn't me)"

Ursäkta om detta är lite OT, dvs. inte hets, men skulle någon snabbt och lätt kunna svara på vad det ska vara för färg på siffror och bakgrund i REC?

Och Humlan.

Men ja, det är oroväckande att hela Skåneligan & Diablo666 Svea Edition körde så bra.

Och angående Humlans försök att mörka alla incidenter så låter det som Shaggy:

-But she caught me on the counter
-It wasn't me
-Saw me bangin' on the sofa
-It wasn't me
-I even had her in the shower
-It wasn't me
-She even caught me on camera
-It wasn't me

She saw the marks on my shoulder (It wasn't me)
Heard the words that I told her (It wasn't me)
Heard the scream get louder (It wasn't me)"

Nu är ordningen återställd. Det krävdes bara 15 varv för att klå den tid som DQ behövde en hel helg för att åstadkomma. 1,40.45 i eftermiddags, med mersmak för onsdagens aktiviteter.

Otroligt nog har jag inte monterat termostaten denna gång, så ni får häckla nån annan.

Last edited:
Nu är ordningen återställd. Det krävdes bara 15 varv för att klå den tid som DQ behövde en hel helg för att åstadkomma. 1,40.45 i eftermiddags, med mersmak för onsdagens aktiviteter.

Otroligt nog har jag inte monterat termostaten denna gång, så ni får häckla nån annan.
Skit samma vem som monterat den. Det vi vill veta är om den var felvänd?

Privata tjyvträningar, bah.

Jag skall tamefan lämna in en motion till Roadracingsektionen att ERF blir Svenskt Mästerskap i Endurance. Så det blir slut på de här fasonerna med privata tjyvträningar innan race.

Osportsligt är det, tamefan.

Till nästa säsong skall vi i Allt i Däck bygga en egen privat racerbana som Humlan kommer att vara portad ifrån, för evigt. Och så skall vi hälla såpa på Anderstorp varje gång Humlan skall tjyvträna. Nästa år skall Humlan komma sist i SM i ERF, basta!

Back