Skåneligan
Ny medlem
Det är kanske dags att sätta sig i skolbänken igen?!
Är få personer som gör så lite på jobbet som du, iallafall om man syftar på det man borde göra!!!
Skolar du om dig till lärare ska jag börja läsa igen!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är kanske dags att sätta sig i skolbänken igen?!
För att förstöra stämningen helt så skulle jag faktiskt vilja önska alla stort lycka till i år. Må vi slippa rasade motorer och blåslagna kroppar och ta en ärlig fight på banan om platserna! Ska bli sköj det här!![]()
Hur fanken ska det kunna bli av någon fight när Robban körde 1.43 som snabbast igår?![]()
...och varför sa jag det där?![]()
Svaret på fråga två ser du ju bilden.2. Varför var han så långsam, och varför var Humlan ännu långsammare? Obekräftade 1.47 snackas det om.
Ser två saker med detta.
1. Vad fan gjorde Robban på torpet igår? Tjuvträning borde bestraffas med tjära och fjädrar. Det är inte ok att åka på kvällsträning när man bor så långt bort.
2. Varför var han så långsam, och varför var Humlan ännu långsammare? Obekräftade 1.47 snackas det om.
Svaret på fråga två ser du ju bilden.
En bättre instruktionsbild för vad TIBA innebär går ej att uppbringa.
![]()
Se också den vilda paniken i blicken. Längesedan man såg en så skräckslagen man.
Tycker även här att det går med bra attack!
![]()
Svaret på fråga två ser du ju bilden.
En bättre instruktionsbild för vad TIBA innebär går ej att uppbringa.
![]()
Det har nu öppnats en möjlighet för landets förenade enduranceteam att på första maj solidariskt och gemensamt DEMONSTRERA, sina färdigheter i banåkning. Anslut er snarast till den Oranga revolutionen på www.fiver.se
Det är jag i gult skinnställ. Man kan inte se min blick.
Efter första dagens träning på Anderstorp så är det blandade känslor.
Vår Per Klippinge är i en strålande form och dängde in 38,2 idag. Nya Bridgestone är mycket bra, och efter att ha kört Honda CBR1000 för första gången tycker jag nog det är den bästa 1000cc just nu. Vi har mao inte något att skylla på.
I dyster begrundan ser jag då på min laptimer och konstaterar ömkliga 42,98. Inte vad man har drömt om hela vintern.
Skåneligan presterade också hutlöst snabba tider samt Eslöv på VM-kawan satte pers med 38or. En natts sömn på detta så får vi se hur det går i morrn. För stunden är jag minst lika långsam som fet-Humlan. Fan!
Efter första dagens träning på Anderstorp så är det blandade känslor.
Vår Per Klippinge är i en strålande form och dängde in 38,2 idag. Nya Bridgestone är mycket bra, och efter att ha kört Honda CBR1000 för första gången tycker jag nog det är den bästa 1000cc just nu. Vi har mao inte något att skylla på.
I dyster begrundan ser jag då på min laptimer och konstaterar ömkliga 42,98. Inte vad man har drömt om hela vintern.
Skåneligan presterade också hutlöst snabba tider samt Eslöv på VM-kawan satte pers med 38or. En natts sömn på detta så får vi se hur det går i morrn. För stunden är jag minst lika långsam som fet-Humlan. Fan!
....med målet att spöa oscars tider.
Hahahahahaha......... Du får själv laga hojen sen!
Du kan ju börjas med att försöka slå Robbans tider.![]()
Men robban körde ju så snabbt att han crashade så gör inte det![]()
Skåneligan är för övrigt väldigt nöjda med träningen!!! Vi körde ruskigt många 38 tider med sunkdäck. Och jag satte 1,37,7 som teamets snabbaste under helgen!!!
Ska bli rikgtigt roligt på lördag!!!!
/ Olof
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |