Dags att hetsa i NEC & REC, Anderstorp 2-3 maj

För att förstöra stämningen helt så skulle jag faktiskt vilja önska alla stort lycka till i år. Må vi slippa rasade motorer och blåslagna kroppar och ta en ärlig fight på banan om platserna! Ska bli sköj det här! :)

För att förstöra stämningen helt så skulle jag faktiskt vilja önska alla stort lycka till i år. Må vi slippa rasade motorer och blåslagna kroppar och ta en ärlig fight på banan om platserna! Ska bli sköj det här! :)

Hur fanken ska det kunna bli av någon fight när Robban körde 1.43 som snabbast igår? :mad:

...och varför sa jag det där?:huvet

Hur fanken ska det kunna bli av någon fight när Robban körde 1.43 som snabbast igår? :mad:

...och varför sa jag det där?:huvet

Ser två saker med detta.

1. Vad fan gjorde Robban på torpet igår? Tjuvträning borde bestraffas med tjära och fjädrar. Det är inte ok att åka på kvällsträning när man bor så långt bort.

2. Varför var han så långsam, och varför var Humlan ännu långsammare? Obekräftade 1.47 snackas det om.

2. Varför var han så långsam, och varför var Humlan ännu långsammare? Obekräftade 1.47 snackas det om.
Svaret på fråga två ser du ju bilden. :rofl
En bättre instruktionsbild för vad TIBA innebär går ej att uppbringa.

090421%20132.jpg

Ser två saker med detta.

1. Vad fan gjorde Robban på torpet igår? Tjuvträning borde bestraffas med tjära och fjädrar. Det är inte ok att åka på kvällsträning när man bor så långt bort.

Jag behöver inte hitta på några ursäkter. Just nu behöver jag inte köra snabbare.

090421%20132.jpg

Se också den vilda paniken i blicken. Längesedan man såg en så skräckslagen man.

Tycker även här att det går med bra attack!

090421%20096.jpg

Last edited:

090421%20132.jpg

Ny taktik i teamet: Humlan sparar det bästa av däcket på ytterkanterna så Robban och Oscar kan använda det sen för att köra snabbt :)
Eller? Bara en gissning...

Det har nu öppnats en möjlighet för landets förenade enduranceteam att på första maj solidariskt och gemensamt DEMONSTRERA, sina färdigheter i banåkning. Anslut er snarast till den Oranga revolutionen på www.fiver.se

Det har nu öppnats en möjlighet för landets förenade enduranceteam att på första maj solidariskt och gemensamt DEMONSTRERA, sina färdigheter i banåkning. Anslut er snarast till den Oranga revolutionen på www.fiver.se

Stort av er att öppna upp för andra och inte ha den som tjuvträning för er själva ;=

Efter första dagens träning på Anderstorp så är det blandade känslor.

Vår Per Klippinge är i en strålande form och dängde in 38,2 idag. Nya Bridgestone är mycket bra, och efter att ha kört Honda CBR1000 för första gången tycker jag nog det är den bästa 1000cc just nu. Vi har mao inte något att skylla på.

I dyster begrundan ser jag då på min laptimer och konstaterar ömkliga 42,98. Inte vad man har drömt om hela vintern.
Skåneligan presterade också hutlöst snabba tider samt Eslöv på VM-kawan satte pers med 38or. En natts sömn på detta så får vi se hur det går i morrn. För stunden är jag minst lika långsam som fet-Humlan. Fan!

Vår Per Klippinge är i en strålande form och dängde in 38,2 idag. Nya Bridgestone är mycket bra, och efter att ha kört Honda CBR1000 för första gången tycker jag nog det är den bästa 1000cc just nu. Vi har mao inte något att skylla på.

I dyster begrundan ser jag då på min laptimer och konstaterar ömkliga 42,98. Inte vad man har drömt om hela vintern.
Skåneligan presterade också hutlöst snabba tider samt Eslöv på VM-kawan satte pers med 38or. En natts sömn på detta så får vi se hur det går i morrn. För stunden är jag minst lika långsam som fet-Humlan. Fan!

Du ligger alltså fem (5) sekunder efter er nya försteförare?! Bra jobbat DonQ...:hihi

1,41.68 på sista passet. Du är drygt en sekund för långsam som vanligt. Imorgon kliver jag under 1,40.xx, sedan ska jag köra varje dag denna veckan med målet att spöa oscars tider.

Hahahahahaha......... Du får själv laga hojen sen!

Du kan ju börjas med att försöka slå Robbans tider. :hihi

Men robban körde ju så snabbt att han crashade så gör inte det :arsele

Skåneligan är för övrigt väldigt nöjda med träningen!!! Vi körde ruskigt många 38 tider med sunkdäck. Och jag satte 1,37,7 som teamets snabbaste under helgen!!!

Ska bli rikgtigt roligt på lördag!!!!

/ Olof

Men robban körde ju så snabbt att han crashade så gör inte det :arsele

Skåneligan är för övrigt väldigt nöjda med träningen!!! Vi körde ruskigt många 38 tider med sunkdäck. Och jag satte 1,37,7 som teamets snabbaste under helgen!!!

Ska bli rikgtigt roligt på lördag!!!!

/ Olof

Det tog alltså en hel helg att komma ner på 37?

Back