Dags att häckla inför ERF på AS-Torp 4/9

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Da Killed Suka lider av knäckt växelaxel för tillfället, men Metallis & Brink ska fixa liket innan fredag, det hade varit kul att få förnedra Bingo & co på racet, vi kör upp på fredag kväll om allt klaffar, vi siktar på att äga i bottenstriden, med valmers som teamchef så kommer vi att få skäll.

*Flame is on*

:hihi

I säng senast 22, på lördag morgon kommer teamchefen och börjar skälla.

valmers skrev:
I säng senast 22, på lördag morgon kommer teamchefen och börjar skälla.
Om vi inte får ihop Da Killed Suka så kör vi Boxers 250SP, den kommer nog att vara snabb på denna bana :tummenupp

GSXR1100R skrev:
....vi siktar på att äga i bottenstriden......

Njut av att vara bäst på att vara sämst denna säsong, för nästa år kommer team (sätt in valfritt namn här tills vidare då vi inte vet vad vi heter) med vår supertrimmade Sukka 750 och visar vad innebörden av Skit Bakom Spakarna EGENTLIGEN betyder!

WE WILL RULE DA BOTTOM OF DA LIST!

Freppa skrev:
Njut av att vara bäst på att vara sämst denna säsong, för nästa år kommer team (sätt in valfritt namn här tills vidare då vi inte vet vad vi heter) med vår supertrimmade Sukka 750 och visar vad innebörden av Skit Bakom Spakarna EGENTLIGEN betyder!

Det tror ni bara.....

Då jag själv ska åka ERF både med bil o mc nästa säsong....

Jag kraschar mer än de flesta.... så mitt team kommer garanterat sist trots übersnabba kollegor !

Freppa skrev:

Ett lämpligt teamnam torde vara Fjollträsk ERF Almost Racing Team.

Webspy skrev:
Det tror ni bara.....

Då jag själv ska åka ERF både med bil o mc nästa säsong....

Jag kraschar mer än de flesta.... så mitt team kommer garanterat sist trots übersnabba kollegor !
Då kommer vi att bada tillsammans i bollhavet nästa år :D

GSXR1100R skrev:
Ska du teama med Mr Blind :huvet

jaa... ska köpa mig en rejs 750 i vinter. (samma fälgar som min 600 som jag redan har ett par extra fälgar till)

min 600 lär ju knappast hålla för några långlopp utan att det blir sanslöst dyrt.... så den ska jag bara köra R600 med nästa år... (stora ambitioner)

Jag o Blind kommer ERF:a ihop.... får se vem mer vi lyckas få med oss..... kanske Gayger om han vaknar ur koman o inser att han måste köra en eller ett par tävlingar nästa år !

Webspy skrev:
jaa... ska köpa mig en rejs 750 i vinter. (samma fälgar som min 600 som jag redan har ett par extra fälgar till)

min 600 lär ju knappast hålla för några långlopp utan att det blir sanslöst dyrt.... så den ska jag bara köra R600 med nästa år... (stora ambitioner)

Jag o Blind kommer ERF:a ihop.... får se vem mer vi lyckas få med oss..... kanske Gayger om han vaknar ur koman o inser att han måste köra en eller ett par tävlingar nästa år !
Ja se nu till att Gayyyyger får tummen loss, han har säkert abstinens nu utan KK och allt.

GSXR1100R skrev:
Ja se nu till att Gayyyyger får tummen loss, han har säkert abstinens nu utan KK och allt.

utan kk jaa....... men han har precis köpt Blinds R1000 o hälsade att den gick "som satan"

Vi ska dela depåtält med Mumlan & hans inhyrda A-förförare, vi kör med samma typ av hojar men Mumlan har naturligtvis ett matriellt övertag eftersom Mordgren har sålt 270 oktanig kit-raketsoppa till Mumlan för 378:- per liter.

*/ ?>
Back