Dags att häckla inför ERF på AS-Torp 4/9

Webspy skrev:
BTW: Det är lite för lite smutskastning i denna tråd...
Just nu är jag strax utanför Stryn i Norge på ett jobb, hemma i garaget står Den Killade Sursukan med knäckt växelaxel, nattmeck på fredag med en lånad axel och sen får vi hålla tummarna :fyllisar

Teamchefen valmers kommer att inspektera på Lördag morgon, blåryks-Oscar ska vi ha som däckbytare, tankare & grid girl.

I övrigt är team Fet hopplöst kassa, 2 Danskar & en Fjollåtta kommer att käka lecakulor,

GSXR1100R skrev:
Just nu är jag strax utanför Stryn i Norge på ett jobb, hemma i garaget står Den Killade Sursukan med knäckt växelaxel, nattmeck på fredag med en lånad axel och sen får vi hålla tummarna :fyllisar

Teamchefen valmers kommer att inspektera på Lördag morgon, blåryks-Oscar ska vi ha som däckbytare, tankare & grid girl.

I övrigt är team Fet hopplöst kassa, 2 Danskar & en Fjollåtta kommer att käka lecakulor,
Hoppas Humlan har stavat teamnamnet rätt denna gång. :kocko

Jag fixar däckbytena, Pjoscar behöver bara strutta runt i hotpants. :kär

Sådärja....

Själv kommer jag aktivt sabotera för de team som går bäst.... det är ju meningen att kampen skall vara orättvis men jämn.... eller hur det nu var....

Webspy skrev:
Har är väldigt söt i rosa....
Oscar är vår pit-bitch, men om du vill såå får du låna honom 20 minuter, mest som tack för att jag fick låna din Kit-Gixxer på Åsen.

GSXR1100R skrev:
Oscar är vår pit-bitch, men om du vill såå får du låna honom 20 minuter, mest som tack för att jag fick låna din Kit-Gixxer på Åsen.
Här är han (det är Oscar till vänster):

Bifogat

• oscar eller ullis.JPG
    oscar eller ullis.JPG
    74.2 KB · Visningar: 38
oscar skrev:
Du kommer att önska att det vore ditt jobb att kränga däck, du kommer att få kränga en annan sorts gummi om du har otur.

GSXR1100R skrev:

20 minuter ? jag e klar under minuten...... :slicka

Webspy skrev:
Förspel ?

Jag har alltid trott att den som blir först klar vinner !

Undrar om det e därför man e singel :va
Endast den som tar emot är Gay. men tillbaka till topic, är Kartago förstört nu :brinnerup

*/ ?>
Back