Nr:18
Snabbare än Don Queer
Då är det lungt, krasch innan första timmen är till ända följt av 5 timmars mekandeGSXR1100R skrev:Johno & Mad Mats![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är det lungt, krasch innan första timmen är till ända följt av 5 timmars mekandeGSXR1100R skrev:Johno & Mad Mats![]()
Kom igen nu då din sopa! Du kan ju inte sitta där och mumsa popcorn så du blir fet till rejsetR2 skrev:
Nr:18 skrev:Kom igen nu då din sopa! Du kan ju inte sitta där och mumsa popcorn så du blir fet till rejset![]()
Just nu är jag strax utanför Stryn i Norge på ett jobb, hemma i garaget står Den Killade Sursukan med knäckt växelaxel, nattmeck på fredag med en lånad axel och sen får vi hålla tummarnaWebspy skrev:BTW: Det är lite för lite smutskastning i denna tråd...
Hoppas Humlan har stavat teamnamnet rätt denna gång. :kockoGSXR1100R skrev:Just nu är jag strax utanför Stryn i Norge på ett jobb, hemma i garaget står Den Killade Sursukan med knäckt växelaxel, nattmeck på fredag med en lånad axel och sen får vi hålla tummarna![]()
Teamchefen valmers kommer att inspektera på Lördag morgon, blåryks-Oscar ska vi ha som däckbytare, tankare & grid girl.
I övrigt är team Fet hopplöst kassa, 2 Danskar & en Fjollåtta kommer att käka lecakulor,

valmers skrev:Jag fixar däckbytena, Pjoscar behöver bara strutta runt i hotpants.![]()
Oscar är vår pit-bitch, men om du vill såå får du låna honom 20 minuter, mest som tack för att jag fick låna din Kit-Gixxer på Åsen.Webspy skrev:Har är väldigt söt i rosa....
valmers skrev:Jag fixar däckbytena,...
Här är han (det är Oscar till vänster):GSXR1100R skrev:Oscar är vår pit-bitch, men om du vill såå får du låna honom 20 minuter, mest som tack för att jag fick låna din Kit-Gixxer på Åsen.
Du kommer att önska att det vore ditt jobb att kränga däck, du kommer att få kränga en annan sorts gummi om du har otur.oscar skrev:HÄRLIGT!!!!!
valmers skrev:Här är han (det är Oscar till vänster):
GSXR1100R skrev:Oscar är vår pit-bitch, men om du vill såå får du låna honom 20 minuter, mest som tack för att jag fick låna din Kit-Gixxer på Åsen.

Webspy skrev:20 minuter ? jag e klar under minuten......![]()

GSXR1100R skrev:Förspelet då, eller kör ni med däckspasta & järn![]()

Nr:18 skrev:Kom igen nu då din sopa! Du kan ju inte sitta där och mumsa popcorn så du blir fet till rejset![]()
CorbenDallas skrev:Du blir inte fet av popcorn...![]()
Endast den som tar emot är Gay. men tillbaka till topic, är Kartago förstört nuWebspy skrev:Förspel ?
Jag har alltid trott att den som blir först klar vinner !
Undrar om det e därför man e singel![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |