Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oljehamnen i Hell-sing-borg är ett bra ställe att tjäna lite extra pengar.Otee skrev:2124451Ja vad skall jag säga Micke, att du aldrig lär dig.
Det finns inga lätta vägar till framgång. Att du tar hjälp av team Evil gör inte saken bättre.
Du skulle ha följt de trognas väg så hade du kanske också fått en Broccolikock i teamet.
Skulle gissa på att det blir ett himla massa sugande...Matulda skrev:2124010Fått tag i?? Anar jag en uns av svartsjuka?..Årsmodell 62 är den bästa årgången.. man suger ut det mesta och det bästa varje dag...![]()
Maverick_ou812 skrev:2122296
Fick just ett "hot" PM:at från #0057 Thundrace om att jag skulle se upp för C- vitamin bombning. Nån som vet vad detta innebär rent faktiskt? Låter oroväckande, jag är inte förkyld![]()
Maverick_ou812 skrev:2125177Skulle gissa på att det blir ett himla massa sugande...
Men om det gör dig lycklig så är det ju bra.![]()
GSXR1100R skrev:2122319Vi vill gärna ha dig som extraförare i år, skicka pm.
Du är tjockTalpai skrev:2127796Han bara lovar men dyker aldrig upp!!!!!!
GSXR1100R skrev:2127676Freppa debuterade i årets SM på Anderstorp, han va helt gaaalen, körde helt bensiningslöst i racet....
GSXR1100R skrev:2129346Du är tjock
Som vanligt kommer EMR:s teamchefsbil att ÄGA Team Evils kebabracer på vägen från Anderstorp.Freppa skrev:2132313Norska poliser är starka och härliga....
Helt slut efter 2 dagar på banan...... och det e en dag kvar. FETT!! Min nya favoritbana från och med nu och jag har kört alla svenska banor... räkmacka..... hehe ...... fett med racing och nu e det nannedax efter middagen och ett par bira på bynGSXR1100R skrev:2146725Just nu åker vi på en jättestor räkmacka, Mr K & Jag jobbar som instruktörer åt www.dinvenbike.com
Vi är nu i Poznan Polen och kör bana tre dagar, vi filmar kursdeltagarna och visar efter varje pass på storbildsskärm.
Gratis är godast![]()
GSXR1100R skrev:2148585Helt slut efter 2 dagar på banan...... och det e en dag kvar. FETT!! Min nya favoritbana från och med nu och jag har kört alla svenska banor... räkmacka..... hehe ...... fett med racing och nu e det nannedax efter middagen och ett par bira på byn
biran kostar 18kr ....... fy fan va dyrt....
//Mr K på tjocksens konto
GSXR1100R skrev:2148585Helt slut efter 2 dagar på banan...... och det e en dag kvar. FETT!! Min nya favoritbana från och med nu och jag har kört alla svenska banor... räkmacka..... hehe ...... fett med racing och nu e det nannedax efter middagen och ett par bira på byn
RRacer skrev:2148625Grymt! Det måste innebära 1'38-tider på mossen efter all den träningen.![]()
Mumlan skall förnedras av Bajamajan nu på Lördag, jag bromsar in nya carbon kitbelägg på sista passet idag.ZoulFly skrev:2148658Absolut...och Bajamajan går tydligen som en skållad råtta så det kanske blir läge att tuta för omkörning av Humlan i karusellen och![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |