Dags att häckla inför ERF 1 A-Torp

Ja vad skall jag säga Micke, att du aldrig lär dig.
Det finns inga lätta vägar till framgång. Att du tar hjälp av team Evil gör inte saken bättre.

Du skulle ha följt de trognas väg så hade du kanske också fått en Broccolikock i teamet.

Bifogat

• evil+baja.jpg
    evil+baja.jpg
    97.6 KB · Visningar: 145
Otee skrev:
2124451 Ja vad skall jag säga Micke, att du aldrig lär dig.
Det finns inga lätta vägar till framgång. Att du tar hjälp av team Evil gör inte saken bättre.

Du skulle ha följt de trognas väg så hade du kanske också fått en Broccolikock i teamet.
Oljehamnen i Hell-sing-borg är ett bra ställe att tjäna lite extra pengar.

Bifogat

• andreas.jpg
    andreas.jpg
    4.7 KB · Visningar: 407
Matulda skrev:
2124010 Fått tag i?? Anar jag en uns av svartsjuka?..Årsmodell 62 är den bästa årgången.. man suger ut det mesta och det bästa varje dag... :banana
Skulle gissa på att det blir ett himla massa sugande...
Men om det gör dig lycklig så är det ju bra. :)

I år satsar Humlan ännu hårdare, Humlan filialer finns nu i nästan hela Sverige, rejsing ska kosta säger Humlan.

Humlans ERF lokaler

Bifogat

Last edited:
Freppa debuterade i årets SM på Anderstorp, han va helt gaaalen, körde helt bensiningslöst i racet....

Bifogat

• DSCF0048.JPG
    DSCF0048.JPG
    60.9 KB · Visningar: 121
GSXR1100R skrev:
2127676 Freppa debuterade i årets SM på Anderstorp, han va helt gaaalen, körde helt bensiningslöst i racet....

Äh, jag ville bara inte göra folk ledsna när jag plockade så många placeringar. Och det var jättetrevliga människor vid flaggposteringen när jag stod där med soppatorsk. Jättekul..... Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Det är fett med rejsing. Tur att man har med sig mekaniker till ERF....

Team Evil har udda böjelser, Freppa gillar kinky stuff.

Bifogat

• Norge_2004_010.jpg
    Norge_2004_010.jpg
    72.8 KB · Visningar: 119
Just nu åker vi på en jättestor räkmacka, Mr K & Jag jobbar som instruktörer åt www.dinvenbike.com

Vi är nu i Poznan Polen och kör bana tre dagar, vi filmar kursdeltagarna och visar efter varje pass på storbildsskärm.

Gratis är godast :hihi

Last edited:
GSXR1100R skrev:
2146725 Just nu åker vi på en jättestor räkmacka, Mr K & Jag jobbar som instruktörer åt www.dinvenbike.com

Vi är nu i Poznan Polen och kör bana tre dagar, vi filmar kursdeltagarna och visar efter varje pass på storbildsskärm.

Gratis är godast :hihi
Helt slut efter 2 dagar på banan...... och det e en dag kvar. FETT!! Min nya favoritbana från och med nu och jag har kört alla svenska banor... räkmacka..... hehe ...... fett med racing och nu e det nannedax efter middagen och ett par bira på byn

biran kostar 18kr ....... fy fan va dyrt....

//Mr K på tjocksens konto

GSXR1100R skrev:
2148585 Helt slut efter 2 dagar på banan...... och det e en dag kvar. FETT!! Min nya favoritbana från och med nu och jag har kört alla svenska banor... räkmacka..... hehe ...... fett med racing och nu e det nannedax efter middagen och ett par bira på byn

biran kostar 18kr ....... fy fan va dyrt....

//Mr K på tjocksens konto

Fan va ni glider!

Du super väl inte upp mina pengar din....din.... din... näe... inte fula ord på SH

GSXR1100R skrev:
2148585 Helt slut efter 2 dagar på banan...... och det e en dag kvar. FETT!! Min nya favoritbana från och med nu och jag har kört alla svenska banor... räkmacka..... hehe ...... fett med racing och nu e det nannedax efter middagen och ett par bira på byn

Grymt! Det måste innebära 1'38-tider på mossen efter all den träningen. :yoparty

RRacer skrev:
2148625 Grymt! Det måste innebära 1'38-tider på mossen efter all den träningen. :yoparty

Absolut...och Bajamajan går tydligen som en skållad råtta så det kanske blir läge att tuta för omkörning av Humlan i karusellen och :arsele

ZoulFly skrev:
2148658 Absolut...och Bajamajan går tydligen som en skållad råtta så det kanske blir läge att tuta för omkörning av Humlan i karusellen och :arsele
Mumlan skall förnedras av Bajamajan nu på Lördag, jag bromsar in nya carbon kitbelägg på sista passet idag.

Poznan rockar fett och i em är det race.

Back