Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, man vet liksom inte vad dom hittar på om man gör/säger fel sak...Mattias650 skrev:2456262Knarkare ska man inte lattja för mycket med. Otäckt.
"Tur" att det bara var ett fönster som gick sönder.

Men det hjälper ju bara om jag är hemma... annars har jag ju ett par 20-centimeters kockknivar och lite sånt. Det borde inte heller vara olaga vapeninnehavTERMINATOR skrev:2456287Köp ett bollträ i alu, bra respons när du träffar lårmuskeln, inte åker du för olagavapeninnehav heller, snuten va hemma i vårat hus i går och hämtade 8 snodda hojar, undrar var dom fick tipset ifrån![]()
![]()
Inte i år men i december förra året... då var jag inte hemma dock.erik skrev:2456446Visst hade du påhälsning tidigare i år också? Fan vad surt...
Ja dom funkar det vet jag.newstead skrev:2456310... annars har jag ju ett par 20-centimeters kockknivar och lite sånt. Det borde inte heller vara olaga vapeninnehav![]()
Idag var jag inte heller hemmanewstead skrev:2456458Inte i år men i december förra året... då var jag inte hemma dock.
tur att ordningsmakten var så intresserade av att säkra spår.newstead skrev:2470380Idag var jag inte heller hemma![]()

Jag har hört rykten om att donutshopen stänger tidigt på måndagar så dom hade nog bråttom dit...crashtestdummy skrev:2470382tur att ordningsmakten var så intresserade av att säkra spår.
Du har fått igång gamdatorn ser jag.
jag har en bostad i ett lämpligt område. hurså?![]()
![]()
![]()
Edit: svar på editfrågan.

jaahaaa.. nej DET har jag intenewstead skrev:2470405
Gaylord! Till mig såklart![]()
Ja... IGEN!Supermoto skrev:2470580VA?!
Igen??

Tänk att man inte ska kunna få ha en 42"s plasma hänga ifred, bara för att du bor på nedre botten och plasman syns från gångbanan, i vivallanewstead skrev:2470831Ja... IGEN!![]()

newstead skrev:2470380Idag var jag inte heller hemma
Edit: Nån som har en bostad över i lämpligt område?
När, var, hur?Zandrah skrev:2473311Du kan få hyra min 33 kvadratmeter "stora" studentlägenhet i Almby i andra hand![]()

newstead skrev:2473675När, var, hur?
Edit: Kan man parkera en hoj i köket?![]()
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |