Dags att filma snart igen...

knippe skrev:
JAPP, ALLA riktiga gixxerpiloter körde igår (på kusten)

Höll på att putsa på personbästa, så jag hann inte stanna.... :tummenupp


L-kil - U-a 16.40 min. rondell till rondell

Du tappade nån liten tids andel där vi stod! Hörde du tappade varv, blev du distraherad av dom vackra hojarna vid väg kanten :tummenupp
 
Firefly glöm inte att jag har kamera nu å filmar mer än gärna...
Har man ingen att köra kan man iaf titta...
 
micke6 skrev:
Mr Gixxer har ochså kamera!

Ska köpa en till i morgon eller Torsdag! Likadan fast svart, Alltid bra att ha :)
Dom e ju inte så stora så jag kan ju ha en i varje ficka.
Kan placera ut dom o filma lite kul alltid trevligt med varierande vinklar.
Funderar på typ hjälm kamera/kameror eller annan pryl att montera på hojen.
Sedan e det ju bara att dra kabel till kamerorna i fickorna.
Kan ju filma framåt och bakåt samtidigt.
 
Last edited:
Mr Gixxer skrev:
Ska köpa en till i morgon eller Torsdag! Likadan fast svart, Alltid bra att ha :)
Dom e ju inte så stora så jag kan ju ha en i varje ficka.
Kan placera ut dom o filma lite kul alltid trevligt med varierande vinklar.
Funderar på typ hjälm kamera/kameror eller annan pryl att montera på hojen.
Sedan e det ju bara att dra kabel till kamerorna i fickorna.
Kan ju filma framåt och bakåt samtidigt.
Bara att ringa när ni ska ut och filma... Vi var ute och filmade lite idag... Mest för att Tomas skulle få se hur hans bakhjulskörningar ser ut... Fast jag kom med lite jag också... :hihi
 
Tompalino skrev:
Jag ska lägga ner det här med o köra bakhjul.... :(



Ska vi ses imorgon kväll runt 21-22 tiden, så ska jag avslöja ALLA hemligheter..


ones in a life time tillfälle !!
 
sanntur skrev:
Ska vi ses imorgon kväll runt 21-22 tiden, så ska jag avslöja ALLA hemligheter..


ones in a life time tillfälle !!
Du tror inte att han dricker öl då eller.... :öl
 
Last edited:
Firefly skrev:
Du tror inte att han dricker öl då eller.... :öl

Phaa, ÖL?? Vill man inte veta hemligheten bakom framgången så får man va utan...

Va e viktigast, en kväll utan andra minnen än gräsfläckar på knäna,spyor på skortan och klamydia i brallan...
 
sanntur skrev:
Phaa, ÖL?? Vill man inte veta hemligheten bakom framgången så får man va utan...

Va e viktigast, en kväll utan andra minnen än gräsfläckar på knäna,spyor på skortan och klamydia i brallan...
Han fick sig inget. Och han spydde inte heller... Så det är bara gräsfläckar som minne... :hihi
 
För att återgå till filmande (som tråden handlar om egentligen) så blev det inte myckat bra film igår. Det måste göras om. Och kameramannen måste få en liten snabbkurs i hur kameran funkar... :7peta

(Och så måste jag göra bättre wheelies...)

Nej, skämt åsido, det var inte mycket material som blev bra. Tunneldelen blev det typ inget alls av... :gråta
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top