fart freak
Ny medlem
Om man pluggat och bara arbetat ca. 3 månader, finns det några avdrag som någon känner till (böcker, studentmatrial, osv)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
morlock skrev:Att få tillbaka = 0,3 x ((Mil_per_dag x 16) - 7000)
30% av summan över 7000 som man får tillbaka. Eller?
Kiosken skrev:

sweborn skrev:Om du inte har åkt dit förut kan du köra med bluffavdrag, tex kläder o sånt. 6000:- blir ju en slant i avdrag. Bor man i ett område med många feta fiskar (tex stockholm) ligger en normal kille inte i riskzonen för dubbelkontroll.
eus skrev:Om du myglar lite till med skatten så kommer den nog bli ännu lägre![]()
Maxxi skrev:Men om man gör extra avdrag tex för kläder och får igenom det, tar det då inte längre tid innan man får ut sina pengar, har för mig att de kommer någongång i dec. då????
Men om jag inte bolagstaxerar, får jag dem då i dec iallafall bara för att jag gör ett avdrag?Markus skrev:I december får du pengar om du även bolagstaxeras.
Maxxi skrev:Men om jag inte bolagstaxerar, får jag dem då i dec iallafall bara för att jag gör ett avdrag?
Zee skrev:Hur ligger det till med bilagor och redovisning för kvitton egentligen?
För reseavdrag exempelvis.. Måste man bifoga kvitton eller skriver man bara i en siffra och så får de fråga efter hur man kom fram till den siffran om man blir granskad?![]()
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |