Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
va d du som skrev lappen el du kopiera bilden?
intressant att se att så många sh.are hänger där.va fasiken är zatzy för något forum?
Haha fan va go tråd
Min 220 kg Suzuki gör ju för fan 150 med 45 hästar, då hänger fan inte en BMW 330 med en sporthoj med fyrdubbla effekten och minst 20 kg mindre i vikt över 200...
Haha fan va go tråd
Min 220 kg Suzuki gör ju för fan 150 med 45 hästar, då hänger fan inte en BMW 330 med en sporthoj med fyrdubbla effekten och minst 20 kg mindre i vikt över 200...![]()
va d du som skrev lappen el du kopiera bilden?
intressant att se att så många sh.are hänger där.va fasiken är zatzy för något forum?
Jag upplevde precis samma sak som killen skriver i våras melllan Hamburg och Lubeck, men med lite andra odds. Jag låg bakom en "sporthoj" med en gasglad förare i skinnpyjamas som fick för sig att rejsa eller helt enkelt bara köra fort, han kröp ihop och höll stumt från ca 150 km/h till hojens toppfart som var knapp 250 km/h. Fan vad det skrek om hojenDet märktes att det gick tungt för runt ca 225 km/h kunde jag t o m ligga och pysa på 6an och testa, en växel för högt, utan att bli frånåkt. Efter ca 230 km/h eller något sådan var hojen rent ut sagt slö och det var bara att köra om på insidan med en en
hälsning. Killen bockade artigt på huvudet och körde sedan in bakom till en långsammare fil. Han kanske inte såg mig förrän jag körde om och det bara var jag som trodde att det var ett rejs
Just då kändes det väldigt skönt att köra bil, tyst och bekvämt. Killen med hojen såg inte ut att ha det speciellt bekvämt när han kröp ihop så mycket han kunde och det måste ha väsnas som satan från maskinen och av vindbrus.
Hojen var i det fallet en vit/blå/röd CBR 600 som såg ut att vara från mitten/slutet på 90-talet d v s på runt 100 hp. Bilen ifråga som också är en BMW i 3-serien ger 435 whp m h två små turboaggregat en Haltech styrenhet samt metanolinsprut. Men som andra redan har framfört så är läget förstås klart det omvända mot en modern 1000 CC sporthoj. Toppfarten är dock ungefär densamma, 290+ km/h.
För att t.ex. köra något sånär jämt med en Busa eller en modern 1000 CC hoj hela vägen från stillastående och vidare genom växlarna krävs det 4wd och i storleksordningen 800+ hp på bilen.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |